آباژور و لامپ زمینی مدرن و ساده برای دکوراسیون اتاق نشیمن

به گزارش تور استانبول، امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارند که علاقمند به استفاده از آباژور و لامپ زمینی در دکوراسیون منزلشان هستند. از لامپ های سقفی و دیواری گرفته تا مدل های زمینی و رومیزی، این وسایل جلوه خاص و بسیار گرم و صمیمی را در دکوراسیون منزل بوجود می آورند. لامپ ها و آباژورهایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد عمدتا برای اتاق نشیمن خانه طراحی شده اند اما می گردد از آنها در دکوراسیون سایر اتاق های منزل نیز استفاده کرد. از آنجایی که این لامپ ها، مدرن و ساده هستند، نوعی لذت و راحتی را با خود به دکوراسیون اتاق نشیمن شما خواهند آورد. بعلاوه لامپ های زمینی بعنوان جایگزینی بسیار مناسب برای سیستم روشنایی ثابت خانه هستند. این لامپ های احتیاج به هیچگونه دریل کاری یا پیچ کردن ندارند، فقط کافی است آنها را به پریز برق وصل کنید و سوئیج آنها را روشن کنید!

آباژور و لامپ زمینی مدرن و ساده برای دکوراسیون اتاق نشیمن

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

لامپ و آباژورهای زمینی و رومیزی شاید ساده ترین ترین مدل های سیستم روشنایی در زمینه نصب و راه اندازی باشند زیرا به هیچ عملیات پیچیده ای برای این کار احتیاج ندارند. لامپ های مدرن می توانند به راحتی جابجا شده و از یک مکان به مکان دیگر منتقل شوند. زمانی که قصد خرید لامپ زمینی مدرنی را دارید، باید ابتدا هدفتان را از خرید این لامپ ها کاملا تعیین کنید. برای مثال عده ای لامپ را برای مطالعه مجلات و روزنامه ها در اتاق نشیمن احتیاج دارند و تعدادی دیگر آنرا فقط برای ایجا روشنایی بیشتر یا ایجاد فضایی خاص و عرفانی در اتاق نشیمن می خواهند. اگر لامپ را برای مطالعه می خواهید باید از مدل هایی بهره ببرید که تمرکز نور به سمت پایین است، این مدل ها اغلب ستونی انعطاف پذیر دارند که باعث می گردد در ارتفاع های متفاوتی نصب شوند. اما برا ایجاد روشنایی بیشتر فضا حتی الامکان باید از مدل هایی استفاده گردد که نور را به صورت مساوی و برابر در تمامی قسمت های خانه از جمله سقف پخش نمایند. به همین دلیل اینگونه مدل ها عموما تمرکز نور به سمت بالا و سقف خانه است.

آباژور و لامپ زمینی

منبع: اتاق
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1215

به "آباژور و لامپ زمینی مدرن و ساده برای دکوراسیون اتاق نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آباژور و لامپ زمینی مدرن و ساده برای دکوراسیون اتاق نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید