11 نکته برای خرید لوستر دیواری و دیوارکوب

به گزارش تور استانبول، خرید چراغ دیواری درست مانند هر وسیله خانگی دیگری می تواند کار دشواری باشد. در ادامه با دکورشاپ همراه باشید تا 11 نکته کاربردی برای خرید لوستر دیواری و دیوارکوب را باهم مرور کنیم.

11 نکته برای خرید لوستر دیواری و دیوارکوب

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دکورشاپ، چراغ های دیواری می توانند برای استفاده کاربردی بسیار مهم باشند، یا می توانند کاملاً دکوری باشند.

1) لوستر دیواری را برای چه کاری می خواهید؟

اگر می خواهید چراغتان روشنایی کلی را در راهرو یا اتاق پذیرایی مهیا کند (نور فضا)، آن وقت باید سراغ چراغ های شفاف بروید که نور را به خوبی پخش می کنند.

ولی اگر برای انجام کاری روشنایی می خواهید (به عنوان مثال در آشپزخانه) احتمالاً ترجیحتان دیوارکوب هایی باشد که نور مستقیم تری را فراهم می کنند.

اگر می خواهید ویژگی مشخصی را برجسته کنید، مانند شاه نشین، به چراغی نیاز دارید که از چراغ های دیگر اتاق قوی تر باشد. شما می توانید برای خرید انواع لوستر دیواری از دکورشاپ به وب سایت ما مراجعه کنید.

2) به چه تعداد چراغ در اتاق نیاز دارید؟

وقتی در حال انتخاب نوع، مکان و تعداد چراغ های دیواری هستید، این را نیز در نظر بگیرید که چه مقدار روشنایی از منابع دیگر، شامل نور طبیعی در اتاق هست و حساب کنید دیوارکوب های شما لازم است چه مقدار روشنایی فراهم کنند.

اگر نمی دانید چطور میزان روشنایی موجود و تعداد چراغ دیواری های موردنیاز خود را محاسبه کنید، با شماره 02155040750 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان دکورشاپ درزمینهٔ دکوراسیون استفاده کنید.

3) کدام چراغ دیواری از روبرو نیز زیبا به نظر می رسد؟

با یک حساب سرانگشتی می توان گفت ارتفاع خوب برای چراغ های دیواری حدود 1.5 متر بالاتر از زمین است. گرچه این اندازه، با توجه به مقیاس اتاق می تواند متفاوت باشد. پس باید مطمئن شوید چراغی انتخاب کنید که اگر هم ارتفاع با چشمان نیز نصب شد، زیبا به نظر بیاید.

4) چراغ های دیواری را با دکور اتاق خود ست کنید

چراغ ها، سلاح سری طراحان داخلی هستند. هم با روشنایی شان حس و حال اتاق را عوض می کنند و هم دکور اتاق را تکمیل می کنند.

5) برای اثرگذاری بیشتر، لوسترهای دیواری را جفت کنید

بعضی از چراغ های دیواری وقتی جفت باشند، جلوه بهتری دارند. می توانید آن ها را کنار یکدیگر وسط دیوار بگذارید تا تبدیل به یک چراغ واحد و پرنور شوند (و مقدار زیادی از روشنایی فضا را فراهم کنند).

یا می توانید کمی دورتر از هم در راهرو یا ورودی بگذارید؛ بدین شکل، هم طراحی جذابی دارد و هم روشنایی مفیدی برای انجام کارها فراهم می کند.

6) برای روشن کردن راهرو از چند چراغ دیواری استفاده کنید

اگر می خواهید راهروی بلندی را روشن کنید، یک دسته چراغ دیواری همسان جایگزین عالی برای چراغ های سقفی اند. برای داشتن روشنایی مطلوب، هر چراغ را به فاصله حدود 25 تا 30 سانتی متر از یکدیگر قرار دهید.

7) برای برجسته کردن ویژگی های اتاق، چراغ های دیواری را به شکلی نامعمول بگذارید

برای برجسته کردن بهترین ویژگی های اتاق مانند به تصویر کشیدن یک پاتختی دوست داشتنی، می توانید چراغ های دیواری را پایین تر از معمول نصب کنید.

چنین لوستر دیواری، برای مثال همان کار آباژور رومیزی را انجام می دهد. گرچه به اندازه آباژور رومیزی انعطاف پذیر نیست، راهی بسیار مؤثر برای کشاندن توجه به ویژگی موردنظر است.

8) آیا لوسترهای دیواری می توانند به عنوان جایگزین چراغ های کنار تخت استفاده شوند؟

چراغ های دیواری جفت در هر دو طرف تخت می تواند همان کار چراغ کنار تخت را انجام دهد و فضایی هم روی پاتختی اشغال نکند.

9) در اتاق های مینیمالیست از چراغ های دیواری شیشه ای استفاده کنید

چراغ دیواری شیشه ای دست ساز و رنگی می تواند راهی هوشمندانه برای آوردن کمی رنگ به اتاقی باشد که سبک مینیمالیستی دارد. وقتی این چراغ ها روشن باشند، نور رنگی جالبی به روی دیوار سفید (نسبتاً سفید) می پاشند.

10) لوسترهای دیواری را با لوسترهای سقفی ست کنید

سبک اتاق تان را یکدست نگه دارید. مطمئن شوید چراغ های دیواری تان با لوسترهای آویز بالای سرتان ست باشند. یا یک تم را در سرتاسر فضا و اتاق های خانه تان حفظ کنید. برای مثال، چراغ های دیواری راهرو را با چراغ های سقفی پذیرایی ست کنید.

11) لوستری را انتخاب کنید که به دکورتان بیاید

خرید لوستر فقط محدود به انتخاب نوع حبابش نمی شود. شما می توانید هر نوعی را انتخاب کنید، از چراغ های مشعلی عمودی گرفته تا چراغ های دسته ای قابل تنظیم، در تمام رنگ ها و جنس ها.

برای مثال، اگر دکور شما وسایل چوبی زیادی دارد، برای خرید لوسترهای چوبی از دکورشاپ اقدام کنید.

امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید. در صورتی که برای خرید لوستر، مبل و آباژور به مشاوره نیاز دارید، با شماره 02155040750 تماس بگیرید. مشاورین ما همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 728

به "11 نکته برای خرید لوستر دیواری و دیوارکوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 نکته برای خرید لوستر دیواری و دیوارکوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید