3 روش برای پیدا کردن فونت متن تصاویر

به گزارش تور استانبول، تصور کنید، یک تصویر زیبا را به صورت آنلاین دیده اید که متنی با فونت مجذوب کننده در آن نوشته شده است، اما مطمئن نیستید که کدام فونت است. شما به راحتی می توانید با روش هایی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم فونت مورد نظر را پیدا کنید.

3 روش برای پیدا کردن فونت متن تصاویر

به گزارش خبرنگاران، این کار را می توان از طریق Adobe Photoshop، وب سایت های آنلاین و برنامه های تلفن همراه انجام داد. این ابزار ها علاوه بر تشخیص فونت، گزینه دانلود فونت را نیز در اختیار شما قرار می دهند. ما در اینجا بهترین ابزار ها را به همراه مراحلی که می توانید برای شناسایی فونت تصویر استفاده کنید، به شما معرفی می کنیم. این ابزار ها دارای مجموعه وسیعی از انواع فونت ها می باشند که با مطابقت فونت تصویر با پایگاه داده خود، نتیجه دقیقی را در اختیار شما قرار می دهند.

استفاده از Adobe Photoshop

برای یافتن فونت ها از تصاویر، می توانید از ویژگی Match Font در Adobe Photoshop استفاده کنید. برای یافتن فونت از یک تصویر با استفاده از Adobe Photoshop مراحل زیر را دنبال کنید:

1- تصویر مورد نیاز را دانلود کرده و با فتوشاپ باز کنید.

2- ابزار rectangular marquee را باز کنید.

3- قسمتی از تصویر را که حاوی فونت مورد نظر شماست برجسته کنید.

4- وارد قسمت toolbar شوید، گزینه Match Font را در قسمت Type انتخاب کنید.

5- در این جا دو گزینه دارید. می توانید فونت را با فونت هایی که قبلا روی لپ تاپ شما نصب شده مطابقت دهید و یا برای بارگیری از Typekit استفاده کنید. برای استفاده از Typekit روی نماد cloud (ابر) کلیک کنید.

6- در مرحله بعد، با کمک فونت منطبق، متن را به تصویر اضافه کنید.

استفاده از وب سایت

چندین وب سایت وجود دارد که به شما کمک می کند تا فونت بکار رفته در یک تصویر را پیدا کنید. از جمله Font Squirrel، What The Font، What Font Is، Font Matcherator و غیره. شما باید تصویر مورد نظر خود را در وب سایت مورد نظر خود آپلود کرده و سپس نتایج نشان داده شده را بررسی کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا تصویری را که می خواهید فونت آن را پیدا کنید دانلود کرده و یا Url آن را کپی کنید.

2- وارد وب سایت Font Squirrel شوید. این وب سایت کاملا رایگان است.

3- در صورتی که تصویر مورد نظر را دانلود کرده اید روی Upload Image کلیک کرده و آن را آپلود کنید و در صورتی که Url تصویر را دارید روی Image URL کلیک کنید و Url آن را جستجو کنید.

4- با کشیدن حاشیه های آبی، متنی را که می خواهید فونت آن را از تصویر پیدا کنید، برجسته کنید.

5- در مرحله بعد بر روی Matcherate It کلیک کنید.

6- از میان گزینه های موجود، می توانید فونت صحیح را انتخاب کنید و فونت مورد نظر را دانلود و یا خریداری کنید. با انتخاب Font Squirrel در زیر تصویر، تمام گزینه های فونت رایگان را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از اپلیکیشن های موبایل

مانند وب سایت های آنلاین، برنامه های متعددی نیز برای یافتن فونت از تصاویر وجود دارد، از جمله What The Font, Find My Font و غیره. در ادامه به بررسی یکی از این اپلیکیشن های موبایلی می پردازیم:

1- اپلیکیشن What The Font by Monotype را از پلی استور و یا اپ استور دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

2- پس از نصب و اعطای مجوز های لازم، می توانید با استفاده از دوربین موبایل از تصویر مورد نظر خود عکس بگیرید و یا تصویری را از گالری آپلود کنید.

3- متنی را که می خواهید فونت آن را از تصویر پیدا کنید، برجسته کنید. این برنامه بهترین مطابقت را برای فونت در تصویر به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2007

به "3 روش برای پیدا کردن فونت متن تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روش برای پیدا کردن فونت متن تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید