گزارش گاتزتادلواسپورت از بروز اختلاف میان مدیران و سرمربی یوونتوس، آلگری رفتنی است

به گزارش تور استانبول، یکی از نشریات ورزشی معتبر ایتالیا ادعا نموده است که میان سرمربی پرافتخارترین تیم سری A و مدیران آن اختلافاتی به وجود آمده است.

گزارش گاتزتادلواسپورت از بروز اختلاف میان مدیران و سرمربی یوونتوس، آلگری رفتنی است

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت امروز (سه شنبه) در گزارشی که روی جلدش نیز به آن اشاره نموده، نوشته است که محتمل است ماسیمیلیانو آلگری در خاتمه فصل جاری از یوونتوس جدا گردد و جای خود را به یکی از سرمربیانی بدهد که در حال حاضر در سری A فعالیت دارند.

گاتزتا ادعا می نماید که بعضی عوامل سبب بروز تنش در روابط میان قهرمان سری A و سرمربی فعلی اش که سومین فصل حضور خود را در تورین تجربه می نماید، شده است که از جمله آنها ابراز خشم افراط گونه آلگری از عملکرد شاگردانش در ملاقات برابر میلان در سوپرجام ایتالیا بوده است، همان ملاقاتی که در دوحه برگزار گردید و یوونتوس در ضربات پنالتی باخت.

پس از آن بازی فیلمی از آلگری منتشر شد که او را در حال مشاجره شدید با مدیران باشگاه نشان می داد و بعضی از نشریات ایتالیایی ادعا کردند که سرمربی پیشین میلان به کارفرمایان خود گفته است که میخواهد به شاگردانش به خاطر بازی ضعیف شان درسی درست و حسابی بدهد.

اکنون گاتزتا دلواسپورت نوشته است که ابراز عصبانیت آلگری باعث بروز اختلافاتی میان او و تعدادی از اعضای تیمش شده است که این موضوع از یک طرف و انتشار شایعاتی در خصوص تمایل آرسنالی ها به استخدام سرمربی 49ساله یوونتوس در طرف دیگر، ممکن است او را از جمع راه راه پوشان تورین خارج کند.

گاتزتا دلواسپورت در همین حال نوشته است که اگر آلگری در خاتمه فصل از یوونتوس جدا گردد، چند گزینه برای جانشینی او وجود دارد که مهم ترین آنها پائولو سوسا، سرمربی فیورنتینا است و بعد از او نیز گزینه های دیگری مانند اوزه بیو دی فرانچسکو و لئوناردو یاردیم، سرمربی موناکو وجود دارند.

آلگری در دو فصل نخست حضورش در یوونتوس، دو دوگانه قهرمان متوالی در سری A و جام حذفی ایتالیا کسب کرد و سال گذشته نیز بانوی پیر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 737

به "گزارش گاتزتادلواسپورت از بروز اختلاف میان مدیران و سرمربی یوونتوس، آلگری رفتنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش گاتزتادلواسپورت از بروز اختلاف میان مدیران و سرمربی یوونتوس، آلگری رفتنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید