کارهایم محدود به تدریس و مجله گردیده است، ساخت ملودی 6 دقیقه ای

به گزارش تور استانبول، احمد عربانی کارگردان عرصه انیمیشن در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: با توجه به اینکه چندی است مقداری دایره انتقاد محدود گردیده و دوستان برای ساخت هر سوژه ای که ما به آن فکر می کنیم بهانه می آورند، فعالیت های من هم محدود گردیده است و این روزها به تدریس و کار در یک مجله می پردازم البته با این وجود مشغول ساخت یک انیمیشن کوتاه هم هستم.

کارهایم محدود به تدریس و مجله گردیده است، ساخت ملودی 6 دقیقه ای

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشغول فراوری یک انیمیشن کوتاه 6 دقیقه ای با عنوان ملودی برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستم که تاکنون دو سوم از کارهای آن مانند طراحی های کلیدی به انتها رسیده و انجام کارهای سایه و رنگ باقی مانده است.

عربانی با بیان اینکه مخاطبان ملودی نوجوانان هستند، عنوان نمود: این انیمیشن درباره یک پسربچه و دختربچه ای است که همسایه هستند و دخترچه پیانو می نوازد. این کار فضای عاشقانه ندارد چرا که این 2 کودک هستند البته در بخشی از ملودی می بینیم که آنها بزرگ گردیده اند.

این کارگردان در انتها گفت: فکر می کنم کارهای ساخت این اثر تا آخر سال جاری به انتها برسد و بعد از آن باید به فکر کارهای جشنواره ای این اثر باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 27

به "کارهایم محدود به تدریس و مجله گردیده است، ساخت ملودی 6 دقیقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایم محدود به تدریس و مجله گردیده است، ساخت ملودی 6 دقیقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید