پیشنهاد یک باند مافیایی به ماکسی لوپس: می خواهی پاهای ایکاردی را بشکنیم؟!

به گزارش تور استانبول، یک باند مافیایی در ایتالیا به مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال تورینو گفته که حاضر است دشمن زندگی او را از هستی ساقط کند.

پیشنهاد یک باند مافیایی به ماکسی لوپس: می خواهی پاهای ایکاردی را بشکنیم؟!

به گزارش خبرنگاران، این طور که پیداست اختلافات خانوادگی موجود میان ماکسی لوپس، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال تورینو با همتای او در اینتر یعنی مائورو ایکاردی، تنها به زمین فوتبال و خودداری طرفین از دست دادن با یکدیگر محدود نمی گردد و هرچه می گذرد عمق تیرگی روابط میان این دو هموطن بیشتر تعیین می گردد.

بعد از دیه گو مارادونا که بیش از یکی دوبار از ایکاردی به خاطر خیانتش در حق ماکسی لوپس ابراز تنفر و او را با لفظ خائن خطاب نموده است، مهاجم 32 ساله تورینو به تازگی فهمیده است که حامیان دیگر و البته قدرتمندتری هم دارد.

دشمنی ماکسی لوپس و مائورو ایکاردی از سال 2013 آغاز شد زمانی که لوپس از همسر خود واندا نارا جدا شد و مدت کوتاهی پس از طلاق آنها، نارا با مائورو ایکاردی، دوست صمیمی همسرش که هفت سال از خودش جوان تر بود، ازدواج کرد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی لوپس، ایکاردی را مسبب جدایی او از همسرش می داند و معتقد است که وجود رابطه ای پنهانی میان نارا و مهاجم حال حاضر اینتر در مدت زمانی که این دو هموطن با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داشتند، این زن آرژانتینی را از ادامه زندگی با وی سرد کرد تا جایی که باعث شد وی را با سه فرزندی که حاصل پنج سال زندگی مشترک شان بود، ترک کند.

از آن موقع تا کنون بازخوردهایی که نسبت به این اتفاق انجام شده اغلب منفی و علیه ایکاردی بوده است و بعضی از اهالی فوتبال از جمله مارادونا به حمایت از ماکسی لوپسی پرداخته اند.

اکنون نیز یک خبرنگار ایتالیایی به نام کارلوس مونتی ادعا نموده است که یک باند مافیایی در سیسیلی آمادگی خود را برای حمایت از لوپسی که زمانی برای کاتانیا (یکی از تیم های سیسیلی) بازی می کرد، اعلام نموده است. طبق ادعای مونتی یکی از سرکردگان این باند مافیایی در تماس با لوپس به او گفته کافی است اراده کند تا ایکاردی به خاک سیاه نشانده گردد.

مونتی در گفت وگو با شبکه رادیو 10 ایتالیا گفت: مافیا با ماکسی تماس گرفت تا از او بپرسد که آیا با تنبیه شدن مائورو ایکاردی موافقت است یا نه. آنها از او پرسیدند: آیا می خواهی کلک ایکاردی را بکنیم یا اینکه کاری کنیم که دوباره نتواند فوتبال بازی کند؟ می خواهی پاهایش را بشکنیم؟!

طبق ادعا مونتی این سؤالات تنها بخشی از پیشنهاداتی بوده که باند مافیایی سیسیلی برای مجازات کردن ایکاردی به لوپس داده و با مخالفت او روبرو شده است. مونتی همچنین ادعا نموده است که با وجود مخالفت لوپس با مجازات شدن ایکاردی، باند مافیای سیسیلی به او گفته است هر زمان که نظرش عوض شد می تواند روی یاری این باند برای انتقام گیری از مهاجم اینتر حساب کند.

داستانی که کارلوس مونتی در رادیوی ایتالیا تعریف کرد با واکنش وندا نارا همراه بوده و او که علاوه بر همسر، مدیربرنامه های ایکاردی نیز هست، تأکید کرد روایت عنوان شده توسط خبرنگار ایتالیایی کذب محض است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 726

به "پیشنهاد یک باند مافیایی به ماکسی لوپس: می خواهی پاهای ایکاردی را بشکنیم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک باند مافیایی به ماکسی لوپس: می خواهی پاهای ایکاردی را بشکنیم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید