پورموسوی: به رای غیر قابل قبول کمیته استیناف احترام می گذاریم

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: به رای کمیته استیناف احترام می گذاریم، اما این رای برای ما قابل قبول نیست.

پورموسوی: به رای غیر قابل قبول کمیته استیناف احترام می گذاریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیروس پورموسوی درباره حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری ملاقات پارس جنوبی و استقلال گفت: تیم ما ساعت هفت امروز از تهران راهی عسلویه شد. خودم هم اکنون در اهواز هستم و ساعت یازده به عسلویه می روم. ما به قانون و رای کمیته استیناف احترام می گذاریم، اما فکر می کنم این رای برای ما قابل قبول نیست. به هر حال به عنوان کسی که دوست دارد آرامش به فوتبال ایران بازگردد، به این رای احترام می گذارم.

وی درباره اینکه چرا مدارک باشگاه پارس جم در رای کمیته استیناف کارساز واقع نشد، شرح داد: در رای کمیته انضباطی به این موضوع اشاره شد به خاطر ارائه ندادن مدارک از سوی باشگاه پارس جنوبی این بازی تجدید می گردد. من هم گفته ام آیا ما اعتراض نموده ایم که استقلال بازیکن چهار اخطاره بازی داده است یا بازیکنی را به زمین فرستاده که ITC و کارت بازی نداشته که بخواهیم مدرکی ارائه بدهیم؟

سرمربی تیم پارس جنوبی توضیح داد:کرونایی بودن بازیکنان استقلال بحث پزشکی است و کمیته پزشکی و ایفمارک اعتقاد دارند بازیکنان کرونایی این تیم به میزان 25 درصد نرسیده اند. مکاتبه حیدر بهاروند در تاریخ 15 تیر با باشگاه استقلال موجود است که در آن ذکر شده به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان کرونایی این تیم، بازی باید برگزار گردد. ابتدا اعلام شد 9 بازیکن استقلال کرونا گرفته اند که باید به راستی آزمایی می رفتند و در این تست تعیین شد تعداد نفرات مبتلا به چهار نرسیده است.

پورموسوی اضافه کرد: حتی در رای کمیته انضباطی آمده اگر برای برگزاری بازی به جم نروید، بازی تجدید می گردد. اگر خاطرتان باشد سهیل مهدی روز بازی تاکید نمود ما متوجه شدیم کاروان استقلال به جم نمی رود و از داوران خواستیم این موضوع را گزارش نمایند. گزارش ها هم موجود است.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال هم مدعی است برای مبتلا نشدن مسافران پرواز و بازیکنان پارس جم تیمش را به این شهر نفرستاده است، گفت: شاه کلید این ماجرا فهرست بازیکنان استقلال است. مجموعه بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال که از کمیته مسابقات کارت بازی گرفته اند 43 نفر است که با این 9 نفر تعداد کرونایی های شان به 25 درصد نمی رسد. باشگاه استقلال مدعی است فهرست این تیم 38 نفر است. همه می دانند فهرست استقلال 43 نفره است و در نامه بهاروند هم به چنین موضوعی اشاره شده است.

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: مهدی نبی به ما تا پنج مرداد به ما وقت داده مدارک خود را به کمیته استیناف ارائه بدهیم، اما کمیته مسابقات روی برگزاری بازی در شش مرداد اصرار داشت. بحث رای یک طرف قضیه است، اما برگزاری بازی در بدترین شرایط ممکن برگزار می گردد. با این وجود به استقلال و هوادارانش احترام می گذاریم و کوشش می کنیم فردا یک ملاقات خوب و بدون حاشیه ای انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1124

به "پورموسوی: به رای غیر قابل قبول کمیته استیناف احترام می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: به رای غیر قابل قبول کمیته استیناف احترام می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید