پنج هافبک در فهرست خرید 6 نفره یووه

به گزارش تور استانبول، یوونتوس در تابستان پیش رو تصمیم دارد برای خرید 6 بازیکن جدید اقدام کند و در این میان به شدت در فکر تقویت خط میانی خود است.

پنج هافبک در فهرست خرید 6 نفره یووه

پنج هافبک در فهرست خرید 6 نفره یووه

نشریه توتواسپورت چاپ تورین، فهرستی 6 نفره از بازیکنان مد نظر باشگاه یوونتوس برای خرید در بازار تابستانی را منتشر نموده است که این فهرست، شامل دو هافبک تیم فوتبال رئال مادرید می گردد.

طبق ادعای این نشریه، یووه نام ایسکو و خامس دو هافبک رئال مادرید را در در لیست خود قرار داده که با توجه به بازگشت زین الدین زیدان به مادرید، جذب گزینه اول برای بانوی پیر تقریباً غیرممکن ولی انتقال گزینه دوم، احتمال دارد. بازیکن دیگری که یوونتوس مد نظر دارد، ماتایس دی لیخت، مدافع میانی آژاکس است که با گلش زمینه حذف بیانکونری از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان این فصل را فراهم آورد.

جالب اینکه در فهرستی که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس برای خریدهای تابستانی اش قرار داده، نام پنج هافبک دیده می گردد. علاوه بر خامس و ایسکو، آدرین رابیو هافبک پاری سن ژرمن، اندومبله از لیون و پل پوگبا از منچستریونایتد سه هافبک دیگری هستند که یوونتوس به خرید آنها فکر می نماید.

از این بازیکنان شاید خامس محتمل ترین گزینه ای باشد که یووه بتواند آن را جذب کند. هنوز خبر موثقی از آلمان مبنی بر تمایل بایرن مونیخ برای قطعی کردن قرارداد هافبک کلمبیایی اش منتشر نشده است؛ اما اگر مونیخی ها تمایلی به حفظ او نداشته باشند، باید انتظار فروشش از سوی رئال مادرید به تیمی دیگر را داشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 185

به "پنج هافبک در فهرست خرید 6 نفره یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج هافبک در فهرست خرید 6 نفره یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید