پنج مقصد متفاوت سفر برای پیاده روی

به گزارش تور استانبول، براساس یک نظرسنجی که بر روی 25000 نفر صورت گرفت، 54 درصد شرکت کنندگان گفتند که تعطیلات به صورت پیاده روی را به سایر تعطیلات ترجیح می دهند. بیشتر افرادی که در این نظرسنجی نظر مثبت به پیاده روی داشتند، گروه های سنی بین 18 تا 24 و 25 تا 34 سال بودند. با توجه به این موضوع لیستی از بعضی مقاصد زیبا و خارق العاده برای پیاده روی در دنیا آماده نموده ایم.

پنج مقصد متفاوت سفر برای پیاده روی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ایوار هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1. Kumano Kodo Pilgrimage، ژاپن

تور 9 روزه پیاده روی که از اوساکا آغاز شده و به ایسه ختم می گردد. در این تور از عبادتگاه Kumano Kodo و ایسه بازدید می گردد شب ها می توان در مکانی مانند هتل های قدیمی ژاپنی استراحت کرد و روز بعد پیاده روی 4 تا 6 ساعته را از نو آغاز کرد. این جهت که از کوه های Koyasan عبور می نماید منظره ای زیبا و خارق العاده برای شما فراهم می نماید.

2. Ausengate (کوه های رنگین کمان)، پرو

برای کسانی که می خواهند ظاهر دیگری از پرو را ببینند قطعا این تور پیاده روی 7 روزه در جهت کویری که از کوه هایی با خاک رنگی می گذرد بهترین گزینه است و در نهایت به معروف ترین و پربازدیدترین مکان در پرو یعنی ماچوپیچو می رسید.

3. Liguria، ایتالیا

یکی از زیباترین و خیره کننده ترین شهرهای ساحلی در ایتالیا Liguria است که مرزهای آن توسط توسکانی و فرانسه احاطه شده و بهترین جهت برای پیاده روی جاهایی است که می توان از غذاهای لذیذ ایتالیایی لذت برد.

4. Hollyford، نیوزلند

Hollyford یکی از زیباترین مناطق کشف نشده در نیوزلند بشمار می رود و در طول یک سفر 2 تا 3 روزه می توان از جنگل های ساحلی عبور کرد و با هلیکوپتر بر فراز آسمان Hollyford پرواز کرد و یک تجربه بی ظیر به دست آورد.

5. Bergen، نروژ

بعد از گذراندن چند روز در شهر فوق العاده Bergen، بهتر است سفر را کمی به عمق و حومه این شهر برد و در کوه های حیرت آور این شهر نروژی پیاده روی کرد.

منبع : standard.co.uk

منبع: چمدان
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 638

به "پنج مقصد متفاوت سفر برای پیاده روی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج مقصد متفاوت سفر برای پیاده روی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید