سرانجام حضور اجباری شمشیربازان ایران در اروپا پس از جام جهانی لوکزامبورگ

به گزارش تور استانبول، سه سابریست ایران پس از سرانجام جام جهانی لوکزامبورگ به ایران برمی گردند و قرار نیست دوباره در اروپا بمانند.

سرانجام حضور اجباری شمشیربازان ایران در اروپا پس از جام جهانی لوکزامبورگ

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سه سابریست ایران که در جام جهانی لوکزامبورگ حضور دارند، پس از انتها این رقابت ها به ایران برمی گردند. علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری پس از انتها جام جهانی لهستان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران و لغو پروازها، به کشور برنگشتند تا مبادا جام جهانی بعدی را از دست بدهند. آن ها اردویی را در لهستان برگزار کردند و از همانجا راهی جام جهانی بعدی یعنی لوکزامبورگ شدند.

سابریست ها بعد از لوکزامبورگ، جام جهانی مجارستان را هم پیش رو دارند که اول تا سوم فروردین 99 برگزار می گردد اما دیگر قرار نیست در اروپا ماندگار شوند و به ایران برمی گردند.

با توجه به لغو پروازها در ایران، احتمال این که سابریست ها جام جهانی مجارستان را از دست بدهند زیاد است. با این حال آن ها در صورتی که در مجارستان هم شرکت ننمایند، مسئله ای برایشان پیش نمی آید. چون از هفت مسابقه ای که برای کسب سهمیه المپیک باید شرکت نمایند، امتیاز یک مسابقه محاسبه نمی گردد و سهمیه المپیک سابریست ها هم قطعی شده است و مسئله ای بابت امتیاز ندارند. با این حال فدراسیون باز هم کوشش می نماید در صورت امکان آن ها را به مجارستان اعزام کند تا در مسابقه بخش انفرادی شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 849

به "سرانجام حضور اجباری شمشیربازان ایران در اروپا پس از جام جهانی لوکزامبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام حضور اجباری شمشیربازان ایران در اروپا پس از جام جهانی لوکزامبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید