هم افزایی مخابرات ایران و همراه اول به فضای کسب وکار مطلوب منجر می گردد

به گزارش تور استانبول، تهران-خبرنگاران- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در همایش همسویی راهبردی نمایندگی ها، فروشگاه ها و مناطق مخابراتی با تأکید بر هم افزایی و همسویی شرکت مخابرات ایران و همراه اول گفت: این هم افزایی منجر به ایجاد فضای کسب وکار مطلوب در حوزه ICT خواهد شد.

هم افزایی مخابرات ایران و همراه اول به فضای کسب وکار مطلوب منجر می گردد

به گزارش خبرنگاران از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری که امروز، چهارشنبه در همایش همسویی راهبردی نمایندگی ها، فروشگاه ها و مناطق مخابراتی سخن می گفت، اضافه نمود: شرکت مخابرات ایران و همراه اول هرگز از هم جدا نیستند، بلکه جزو یک خانواده هستند که با ایجاد فضای کسب وکار مطلوب در حوزه ICT در اثر هم افزایی، می توانند خدمات مناسب و مورد انتظار مشتری را ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه همگرایی فقط یک ادغام نیست، گفت: حاصل هم افزایی و هم گرایی بین مخابرات ایران و همراه اول بهره مندی کامل از ظرفیت ها و منابعی است که در اختیار داریم و می توانیم از آن ها در حوزه های تجاری و مشتریان به نحو مطلوب در راستای ارائه خدمت به مشتری استفاده کنیم.

صدری به فضای رقابت بین اپراتورهای حوزه ICT اشاره نمود و گفت: امروزه فضای رقابت برای اپراتورها شرایط سختی را رقم زده است، ازاین رو، مخابرات و همراه اول در کنار یکدیگر در یک فضای رقابتی سالم، با اقتدار، خدمات مناسب و باکیفیت به مشتریان عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه به مقوله شفافیت پرداخت و گفت: ازآن جایی که همه مردم درزمینه ارتباطات، مخابرات ایران را می شناسند و این مزیت و اعتبار برند شرکت را نشان می دهد، توجه ما باید به شفافیت باشد تا مشتری خدمات خود را به صورت شفاف در دو زمینه نوع سرویس و کیفیت آن دریافت کند.

صدری به مزیت رقابتی مخابرات ایران و همراه اول اشاره نمود و اضافه نمود: هر دو شرکت، پتانسیل بالایی در دو بخش ثابت و همراه دارند، بنابراین با ایجاد هم افزایی مطمئناً در فضای رقابتی موجود، بااقتدار ظاهر خواهند شد.

وی در سرانجام به موضوع رضایت مندی حداکثری مشتری و لزوم حفظ آن پرداخت و اضافه نمود: مشتری باید ضمن دریافت سریع و باکیفیت سرویس، پاسخ سوالات خود را چه در سامانه های ارتباطی و چه در مراکز مخابراتی، به نحو مطلوب دریافت کند.

همایش همسویی راهبردی نمایندگی ها، فروشگاه ها و مناطق مخابراتی سراسر کشور با حضور مدیران حوزه های تجاری، امور مشتریان مخابرات ایران، همراه اول و مناطق مخابراتی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.

علمی** 9207** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 155

به "هم افزایی مخابرات ایران و همراه اول به فضای کسب وکار مطلوب منجر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی مخابرات ایران و همراه اول به فضای کسب وکار مطلوب منجر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید