هررا: به خاطر بی توجهی سران یونایتد از این تیم رفتم نه پول

به گزارش تور استانبول، هافبک فرانسوی سابق منچستریونایتد مطرح کرد که جدایی اش از این تیم به خاطر پول نبوده است.

هررا: به خاطر بی توجهی سران یونایتد از این تیم رفتم نه پول

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، آندر هررا هافبک فرانسوی بعد از سال ها حضور در منچستریونایتد، از این تیم جدا و راهی پاری سن ژرمن شد. او درباره دلیل این کار خود گفت: رفتن من از یونایتد و حضورم در پاری سن ژرمن به هیچ وجه به خاطر پول نبود. این مربوط به مدت زمان ارائه قرارداد بود. به نظر من خیلی صبر کردم تا یونایتد حداقل یک پیشنهاد دهد و فکر می کردم که سزاوار احترام بیشتری از باشگاه هستم. من بازیکنی بودم که همه چیز به باشگاه دادم و خیلی برای این تیم کوشش کردم. من هرگز شکایت نکردم من هرگز به رسانه ها چیزی نگفتم. من هیچ وقت چهره بدی برای هیچ مدیر و هیچ یک از اعضای هیات مدیره در رسانه ها ترسیم نکردم و آنها منتظر ماندند تا من همچنان در این تیم بمانم ولی هیچ پیشنهادی به من داده نشد.

آندر هررا در سال 2017 به عنوان بهترین بازیکن باشگاه از سوی طرفداران این تیم انتخاب شد ولی حضور او در این تیم زیاد به طول نکشید و او سال بعد راهی پاری سن ژرمن شد.

این بازیکن اسپانیایی در خاتمه گفت: من فکر کردم که آنها مانند چند باشگاه دیگر قبل از خاتمه قرارداد با من صحبت نمایند. پی اس جی قبل از فصل 19-2018 علاقه خود را نشان داد و مصر بود و من تصمیم گرفتم راهی این تیم شوم چون سران این تیم خیلی بیشتر از یونایتد به من ابراز علاقه کردند.

آندر هررا در این فصل 18 بار برای تیم توماس توخل بازی نموده است. با این حال اگر او به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و ران آسیب ندیده بود، احتمالاً بیشتر در زمین و ترکیب تیم پاری سن ژرمن ظاهر می شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1038

به "هررا: به خاطر بی توجهی سران یونایتد از این تیم رفتم نه پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هررا: به خاطر بی توجهی سران یونایتد از این تیم رفتم نه پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید