نشست باشگاه دانشجوییان منطقه 7 حامیان محیط زیست در لرستان

به گزارش تور استانبول، مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست کشور گفت: لرستان در زمینه اجرای برنامه های مرتبط در مورد حفاظت از محیط زیست موفق عمل نموده به طوری که در برنامه عمل مربوط به پلنگ، سمندر کوهستانی ، لرستان و خرس قهوه ای به خوبی اقدام نموده است.

نشست باشگاه دانشجوییان منطقه 7 حامیان محیط زیست در لرستان

به گزارش خبرنگار از ؛ گردهمایی باشگاه دانشجوییان منطقه 7 حامیان محیط زیست با حضور مدیرکل محیط زیست لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، رئیس دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست کشور، رئیس گروه پستانداران کشور و دانشجوییان حامی محیط زیست منطقه 7 از استان های کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان در سالن جهاد دانشگاهی لرستان برگزار گردید.

فتحی بیرانوند، مدیرکل محیط زیست لرستان در گردهمایی دانشجویان منطقه هفت کشور در سالن جلسات جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ما با تمام قوا در مقابل هنجار های محیطی خواهیم ایستاد. تغییرات محیطی و حفاظت از حیات وحش از مسائل اصلی ما هستند که احتیاج است با استفاده از پیشنهادات و طرح های شما دانشجوییان فعال محیط زیست به این موضوعات رسیدگی کنیم. امیداوارم این نشست ها باعث افزایش حمایت از محیط زیست باشد.

وی به برگزاری اجلاس بین المللی کوپ 21 در پاریس اشاره نمود و گفت: برای نخستین بار در تاریخ سیاسی دنیا بیش از 170 رئیس جمهور برای چاره اندیشی جهت تغییرات اقلیمی تشکیل جلسه دادند. ریزگردها،خشکیدگی جنگل ها، تنوع زیستی حیات وحش از جمله مسائل محیط زیست هستند.

خرازیان مقدم، مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست کشور گفت: شما ها دانشجوییان آینده سازانی هستید که با تصمیم های پخته و به جای خود می توانید این مسائل زیست محیطی را حل کنید.

وی اضافه کرد: کشور ما جز 20 کشوری هست که تنوع زیستی متنوع و منحصر به فردی است. برنامه های سازمان محیط زیست در زمینه حفاظت گونه های در حال انقراض برای استان ها ابلاغ شده است و استان لرستان جز 4 استان برتری است که در زمینه اجرای برنامه های محیط زیست همیشه ثابت قدم بوده اند. ایده های نو شما دانشجوییان می تواند مشکل کشای معضلات زیست محیطی باشد.

خرازیان مقدم با بیان اینکه لرستان از استان های با تنوع زیستی شاخص در کشور است گفت: این استان در زمینه اجرای برنامه های مرتبط در مورد حفاظت از محیط زیست موفق عمل نموده به طوری که در برنامه عمل مربوط به پلنگ، سمندر کوهستانی ، لرستان و خرس قهوه ای به خوبی اقدام نموده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 107

به "نشست باشگاه دانشجوییان منطقه 7 حامیان محیط زیست در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست باشگاه دانشجوییان منطقه 7 حامیان محیط زیست در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید