نتورک مارکتینگ در کانادا

به گزارش تور استانبول، نتورک مارکتینگ چیست؟

نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای که به آن بازاریابی چند سطحی هم می گویند روشی است که به وسیله آن شرکت های مختلف، محصولات و خدمات خود را بدون دردسر و تبلیغات به فروش می رسانند. در واقع در این روش بازاریابی، فروش محصولات به صورت رایگان و به واسطه مشتریان صورت می گیرد، به این صورت که هر فردی می تواند در ازای دریافت پورسانت از شرکت مورد نظر محصولاتشان را به فروش برساند.

نتورک مارکتینگ در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بنابراین اساساً این بدان معناست که شما یک محصول یا خدمات را بفروشید در حالی که افراد دیگری برای پیوستن به تیم فروش خودتان که بخشی از سود فروش آنها را نیز دریافت می کنید ،بدست آورید؛ که این چرخه به همین صورت و بطور هرمی بعد از شما ادامه می یابد و بدین صورت افراد بیشتری برای پیوستن به این فروش و بازاریابی افزوده می شوند.هرچه شما و افراد زیرمجموعه تان، محصول بیشتری بفروشید، پول بیشتری نیز کسب می کنید!

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ همچنین با عنوان های دیگری همچون بازاریابی چند سطحی (multi-level marketing)، فروش مستقیم(direct selling)، بازاریابی ارجاعی(referral marketing) و فروش هرمی(pyramid selling) نیز شناخته می شود.

در نتورک مارکتینگ شما صاحب کسب و کار خودتان هستید، همانقدر که می خواهید کار می کنید و در عین حال میزبان یک شرکت دیگر هستید که تمام سرمایه گذاری های اصلی را انجام می دهید و اینها در حالی است که تمام پشتیبانی مورد احتیاج خود را می توانید از آنها دریافت کنید زیرا آنها برای موفقیتشان به وجود شما احتیاج دارند.

این شرکت ها همچنین تفکر هوشمندانه ای برای رسیدن به میزان فروش هدف خود بکار می گیرند؛ برای مثال اگر فروش هدف 1,000,000 دلار باشد، بجای داشتن 100 کارمند که هرکدام 10,000دلار در فروش می نمایند می توان 10,000 کارمند (که داوطلبانه به شرکت پیوسته و روی آن سرمایه گذاری نموده اند) داشت که هرکدام 100دلار فروش می نمایند.

لیست بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ در کانادا

یکی از بزرگترین چالش های یافتن شرکت های بزرگ نتورک مارکتینگ در کانادا از این واقعیت ناشی می شود که پایدارترین فرصت های نتورک مارکتینگ با سابقه اثبات شده در ایالات متحده مستقر هستند حتی اگرopen for business باشند و اجازه توزیع در کانادا را داشته باشند.

صرف نظر از شرکتی که برای نتورک مارکتینگ در کانادا انتخاب می کنید، برای ایجاد یک تجارت نتورک مارکتینگ سودآور سریع، همه چیز به این برمی شود که شما چگونه از این فرصتی که دارید استفاده می کنید و چگونه بازاریابی می کنید.

در این مقاله، لیست کوتاهی از بهترین شرکت های MLM کانادایی پیدا خواهید کرد. این شرکت ها بیشترین موارد ثبتنام را ابتدا در ایالات متحده داشته و سپس در کانادا گسترش یافته است و در واقع شرکت های معدودی هستند که ازخود کانادا سرچشمه گرفته اند:

Amway Global

که یک شرکت نتورک مارکتینگ آمریکایی در سراسر دنیا است. پس از راه اندازی Amway Global ، این شرکت جایگزین تجارت Amway در ایالات متحده ، کانادا و کارائیب شد ، به طوری که تجارت Amway در سایر کشورها در دنیا به فعالیت خود ادامه داد. در اول ماه مه 2009 ، Quixtar تغییر نام را به Amway Global تغییر داد و نهادهای مختلف این شرکت مادر ترکیب شد.

Avon

Avon Products یک شرکت بازاریابی چند سطحی یا نتورک مارکتینگ در کانادا است. مدیرعامل شرکت Jan Zijderveld است که در فوریه سال 2018 به این سمت منصوب شد. Avon Products معروف به Avon که توسط David H. McConnell در سال 1886 تاسیس شد یک شرکت فروش مستقیم در مقوله های زیبایی، خانگی و مراقبت شخصی است.

Avon در سال 2017 مبلغ 5.7 میلیارد دلارفروش سالانه در سراسر دنیا داشته است. این پنجمین شرکت بزرگ زیبایی است و با 6.4 میلیون نماینده در سراسر دنیا، دومین شرکت بزرگ نتورک مارکتینگ در دنیا است.

Canadian Marketing Association

این شرکت نتورک مارکتینگ شاید برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک شرکت توزیع نماینده جدید و یا علاقه مندان به کشف بهترین موقعیت برای محصولات یا خدمات خود در بازار هستند، مناسب ترین گزینه باشد. اعضای CMA حداقل 250 دلار برای ورود به این شرکت پرداخت می نمایند، در حالی که افراد غیر عضو حداکثر 625 دلار پرداخت می نمایند.

Direct Selling Opportunities

مفهوم مهمانی خانگی ، بیشتر از نتورک مارکتینگ با فروش مستقیم انطباق دارد! این مفهوم مخصوصاً برای خانم ها، جذاب است. اگر به دایرکتوری سایت های شرکت های نتورک مارکتینگ احتیاج دارید می توانید به سایت DirectSellingOpportunities.com مراجعه کنید. برای مثال در این سایت خواهید دید که در خصوص فروش لوازم آرایشی، به شرکت Mary Kay، محصولات مراقبت از پوست به Avon و برای وسایل و لوازم به Heritage Makers باید فکر کنید. این شرکت های نتورک مارکتینگ کانادایی نماینده بهترین نام های برنامه مهمانی خانگی در صنعت هستند و ده ها شرکت دیگر نیز در حوزه این برنامه وجود دارد.

Direct Selling Association

این سایت بهترین گزینه برای تهیه لیست جامع شرکت هایی که در سراسر دنیا نتورک مارکتینگ انجام می دهند، می باشد. این سایت اخبار روزانه، آمارهای به روز صنعت و اطلاعات زیادی را که می تواند به شما برای تصمیم گیری درمورد فعالیت در حوزه نتورک مارکتینگ در کانادا یاری کند را ارائه می دهد.

Arbonne

یک شرکت نتورک مارکتینگ در کانادا است که مقر آن در Irvine کالیفرنیا می باشد. این شرکت در ساخت و توزیع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت می نماید. این شرکت نتورک مارکتینگ بزرگ در سایه دو برند لوازم آرایشی حتی بزرگتر (Avon و Mary Kay) قرا گرفته است. اما با این حال، با تمرکز آنها بر روی محصولاتی که روی حیوانات تست نشده و استفاده از مواد طبیعی، به نظر می رسد که آنها می توانند صندلی خود را در بین بهترین ها حفظ نمایند.

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1198

به "نتورک مارکتینگ در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "نتورک مارکتینگ در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتورک مارکتینگ در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید