نتایج پژوهش دانشگاه آمریکایی نشان داد: بالابودن افسردگی در بین نوجوانانی که دوستی از جنس مخالف دارند

به گزارش تور استانبول، یک مطالعه جدید نشان می دهد نوجوانانی که از قرار ملاقات با جنس مخالف خودداری می نمایند، مهارت های اجتماعی بهتری دارند و نسبت به همسالان خود کمتر افسرده هستند.

نتایج پژوهش دانشگاه آمریکایی نشان داد: بالابودن افسردگی در بین نوجوانانی که دوستی از جنس مخالف دارند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد نوجوانانی که با جنس مخالف دوستی نمی نمایند، مهارت های اجتماعی بهتری دارند.

این پژوهش که توسط محققان آمریکای اجرا شده، تأکید می نماید این دسته از نوجوانان سلامت روان بهتری دارند و کمتر از دیگران در معرض افسردگی قرار دارند.

دانشمندان دانشگاه جورجیا با تحت نظر دریافت بیش از 600 دانش آموز دریافتند، آنهایی که با جنس مخالف دوستی ندارند احساس ناراحتی و ناامیدی کمتری می نمایند.

این آنالیز به خوبی نشان داد، نوجوانانی که از قرار ملاقات با جنس مخالف خودداری می نمایند، مهارت های اجتماعی بهتری دارند و نسبت به همسالان خود کمتر افسرده هستند.

این تیم از دانشگاه جورجیا (UGA) می گوید که یافته ها حکایت از آن دارد که برنامه های بهداشتی نوجوانان باید شامل بخش هایی در خصوص عدم آشنایی باشد.

بروک داگلاس، نویسنده اصلی این پژوهش می گوید: اکثر نوجوانان 15 تا 17 سال یا سن نوجوانی نوعی تجربه عاشقانه داشته اند که در نهایت به آنها آسیب زده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 318

به "نتایج پژوهش دانشگاه آمریکایی نشان داد: بالابودن افسردگی در بین نوجوانانی که دوستی از جنس مخالف دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج پژوهش دانشگاه آمریکایی نشان داد: بالابودن افسردگی در بین نوجوانانی که دوستی از جنس مخالف دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید