ملی پوشان والیبال در تهران ماندنی شدند، احتمال بازی تدارکاتی در ایتالیا

به گزارش تور استانبول، سرپرست تیم ملی والیبال ایران می گوید که ملی پوشان والیبال هیچ اردویی در این شرایط سخت کرونایی در کشورهای خارجی نخواهد داشت.

ملی پوشان والیبال در تهران ماندنی شدند، احتمال بازی تدارکاتی در ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، قرار بود ملی پوشان والیبال ایران بعد از حضور آلکنو در ایران و برگزاری یک اردو در تهران راهی روسیه شوند تا پس از برگزاری اردوی 10 روزه در کازان، تیم ملی والیبال ایران به لیگ ملت ها در ایتالیا ملحق شوند.

امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص برنامه های تیم ملی والیبال قبل از لیگ ملت ها گفت: هیچ اردویی در این شرایط سخت در کشور های خارجی نخواهیم داشت و با توجه به طولانی بودن مسابقات لیگ ملت ها در شرایط قرنطیه، نمی توان روزی اضافه کرد که به شهر دیگری مانند روسیه رفت چرا که باید در روسیه و ایتالیا در قرنطینه قرار بگیریم و طبیعتا شرایط خوبی برای بازیکنان به خصوص از لحاظ روانی به وجود نخواهد آمد.

او اضافه کرد: آلکنو تصمیم گرفت که در تهران بمانیم و تمرینات خود را انجام دهیم و چند روز مانده به آغاز لیگ ملت ها به ایتالیا اعزام شویم. احتمال می رود در ایتالیا آقای آلکنو با همکارانش صحبت کند تا بتوانیم چند بازی تدارکاتی قبل از لیگ ملت ها داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز می شود و تا دوم تیر به مدت 27 روز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1557

به "ملی پوشان والیبال در تهران ماندنی شدند، احتمال بازی تدارکاتی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان والیبال در تهران ماندنی شدند، احتمال بازی تدارکاتی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید