مقایسه عمل جراحی زیبایی با روش های غیرجراحی

به گزارش تور استانبول، اگر جزو افرادی هستید که ترجیح می دهید برای انجام جراحی های زیبایی ریسک نکنید ولی دوست دارید تغییرات مثبتی را در اجزای چهره تان به وجود بیاورید؛ به شما پیشنهاد می کنیم که مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مقایسه عمل جراحی زیبایی با روش های غیرجراحی

افراد زیادی از فرم اجزای صورت خود راضی نیستند و دوست دارند با عمل جراحی زیبایی تغییراتی در آن ها به وجود بیاورند. بعضی از آن ها ریسک جراحی های زیبایی را به جان می خرند تا چهره ای مجذوب نماینده تر و جوان تر داشته باشند. گاهی اوقات همه چیز مطابق میل آن ها پیش می رود و نتایج خوبی از جراحی می گیرند؛ اما گاهی نیز نتایج به دست آمده به هیچ وجه مورد رضایت آن ها نیست. در چنین مواقعی چاره ای به جز انجام مجدد جراحی های زیبایی برای برطرف کردن این نواقص و ایرادات وجود ندارد.

ما در ادامه درباره برترین روش های زیبایی بدون احتیاج به جراحی صحبت خواهیم کرد. روش هایی که می توانند جایگزین مناسبی برای بسیاری از جراحی های زیبایی سخت و دردناک باشد و نتایج خوبی را نیز برای شما به همراه داشته باشند.

لیفت صورت

افتادگی پوست با افزایش سن اتفاق می افتد به همین علت بسیاری از خانم ها و آقایان در سنین میان سالی تمایل دارند که لیفت صورت را انجام بدهند. لیفت صورت به دو روش امکان پذیر است. در روش اول باید زیر تیغ جراحی بروید و یک دوره نقاهت دو تا چهار هفته ای را بگذرانید. بعلاوه باید عوارض بیهوشی و دردهای بعد از عمل را نیز تحمل کنید.

در روش دوم خبری از بی هوشی و تیغ جراحی نیست. لیفت صورت با نخ یکی از روش های غیرتهاجمی است که می تواند نتایج بسیار ایده آلی را برای بیمار به همراه داشته باشد. پزشک با بی حسی موضعی و استفاده از نخ های مخصوص، لیفت صورت را در کمتر از یک ساعت انجام می دهد. این روش عوارض خاصی ندارد و برخلاف روش های جراحی برگشت پذیر است. با استفاده از این روش افتادگی بینی، غبغب و ابروی بیمار تا حد قابل توجهی برطرف می گردد.

افرادی که لیفت صورت با نخ را انجام می دهند می توانند به طور میانگین انتظار شش ماه ماندگاری را داشته باشند. بعلاوه مهارت پزشک در انجام لیفت، شرایط پوست بیمار و نوع نخ هایی که برای لیفت استفاده می گردد می تواند ماندگاری لیفت با نخ را افزایش دهد.

مادلینگ صورت

احتمالاً بیشتر شما چیزهایی درباره مادلینگ صورت یا زاویه سازی صورت و فک شنیده اید. اگر نگاهی به چهره سلبریتی های مشهور جهان بیندازید متوجه خواهید شد که بیشتر آن ها از مادلینگ صورت برای کشیده تر و مجذوب نماینده تر شدن صورت خود استفاده نموده اند. مادلینگ صورت نیز به دو روش جراحی و غیرجراحی انجام می گردد.

مادلینگ با استفاده از جراحی برگشت پذیر نیست؛ بنابراین اگر عارضه ای در صورت شما به وجود بیاید ناچارید دوباره تن به عمل جراحی بدهید. در بسیاری از موارد نیز اصلاح کامل صورت پس از جراحی های ترمیمی امکان پذیر نخواهد بود و فقط شاید مسائل قبلی تا حدودی برطرف شوند.

روش غیرجراحی هیچ کدام از عوارض روش جراحی را ندارد. بعلاوه کاملاً برگشت پذیر بوده و در صورت عدم رضایت دوباره امکان برگشت چهره قبلی تان وجود دارد. هزینه کمتر و عدم احتیاج به بیهوشی از دیگر مزیت های مادلینگ صورت است. مادلینگ بدون جراحی به چند شیوه مختلف انجام می گردد که در ادامه به طور مختصر درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

مادلینگ صورت با استفاده از نخ

مادلینگ صورت با نخ برای همه افرادی است که تمایل به زاویه سازی صورتشان دارند اما نمی خواهند جراحی انجام دهند، مناسب است. با انجام مادلینگ صورت بیمار بلافاصله پس از اتمام کار می تواند نتیجه آن را روی صورت خود مشاهده کند.

این روش دوره نقاهت خاصی هم ندارد با این حال در بعضی موارد ممکن است کبودی یا تورم مشاهده گردد که بعد از چند روز به طور کامل برطرف خواهد شد. بعلاوه پس از مادلینگ با نخ احتیاجی به انجام مراقبت های خاصی نیست و شما پس از چند روز می توانید تمام فعالیت های روزانه خود را به شکل سابق انجام دهید. قیمت مناسب و تحریک کلاژن سازی پوست از دیگر مزیت های این روش به شمار می روند.

مادلینگ صورت با تزریق ژل

یکی دیگر از روش های غیرجراحی که می توانید از آن با خیالی آسوده برای زیباتر شدن چهره تان و زاویه سازی فک و صورت بهره ببرید، مادلینگ با تزریق ژل است. استفاده از ژل می تواند به دوام و ماندگاری اصلاحات اجرا شده یاری کند.

در این روش پزشک پس از معین کردن نقاط تزریق و استفاده از بی حسی، نوعی ژل را زیر پوست تزریق می نماید. مادلینگ صورت وقتی با ژل انجام گردد بین شش ماه تا یک سال ماندگاری خواهد داشت. بعضی از پزشکان از ژل در کنار لیفت با نخ استفاده می نمایند تا علاوه بر نتیجه مطلوب تر، ماندگاری نیز افزایش پیدا کند.

مادلینگ صورت با تزریق چربی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برای تزریق چربی احتیاج به بیهوشی نیست و می توان به صورت سرپایی از این روش برای زاویه سازی صورت استفاده کرد. بعلاوه افرادی که گودی زیر چشم، چین وچروک عمیق، لب های نازک و پوستی شل و افتاده دارند نیز می توانند از تزریق ژل برای برطرف این نواقص استفاده نمایند. ماندگاری مادلینگ با تزریق چربی بیش از روش های دیگر است و با تمدید سالانه می توانید تا مدت ها از چهره متقارن و زیبای خود لذت ببرید.

عمل جراحی زیبایی یا روش های غیرجراحی؛ کدام یک بهتر است؟

انتخاب روش های جراحی یا غیرجراحی کاملاً به نظر شخصی خودتان و البته نظر پزشک بستگی دارد. گاهی اوقات بسیاری از افراد کاندیدای مناسبی برای انجام روش های غیرجراحی نیستند. البته به ندرت چنین اتفاقی می افتد. برای مثال اندازه چین وچروک و افتادگی صورتشان به قدری زیاد است که روش های غیرجراحی تأثیر زیادی بر روی چهره شان نخواهد گذاشت. این افراد مجبور به استفاده از روش هایی هستند که احتیاج به جراحی دارد.

برگشت ناپذیری، دوره نقاهت طولانی، هزینه زیاد، احتمال بروز عوارض جانبی و احتیاج به بی هوشی را می توان از معایب جراحی های زیبایی دانست. در مقابل شما با استفاده از روش های غیرجراحی مانند لیفت صورت با نخ یا تزریق ژل و چربی می توانید چهره ای شاداب و جوان داشته باشید، بدون اینکه عوارض جراحی را تحمل کنید.

روش های غیرجراحی دوره نقاهت کوتاهی دارند، با بی حسی موضعی انجام می شوند و نتایج آن در همان لحظه قابل مشاهده خواهد بود. قابل برگشت بودن و هزینه پایین را هم می توان از مزایای روش های غیرجراحی دانست. انجام این روش ها به وسیله یک پزشک ماهر می تواند تغییرات چشم گیری در چهره شما به وجود بیاورد؛ پس اگر اهل ریسک کردن نیستید و دوست دارید چهره ای زیبا و طبیعی داشته باشید، روش های غیرجراحی انتخاب مناسب تری برای شما خواهند بود.

چهره ای شاداب و جوان تر با موتاکس

گونه های برجسته، پوستی صاف و بدون افتادگی، فک و چانه زاویه دار از جمله خواسته های بسیاری از افرادی هستند که به کلینیک های زیبایی مراجعه می نمایند. همه این خواسته ها را می توان با روش هایی انجام داد که احتیاجی به جراحی ندارند و می توانند به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام شوند.

کلینیک زیبایی موتاکس با سال ها تجربه در زمینه لیفت صورت با نخ، ژل و تزریق چربی می تواند به شما در داشتن صورتی زیبا و جوان یاری کند. علاوه بر این مادلینگ صورت، لیفت بینی، غبغب و ابرو نیز از دیگر خدمات کلینیک موتاکس به شمار می روند. همه این روش ها غیرتهاجمی بوده و در کمتر از نیم ساعت بدون عوارض خاصی به وسیله پزشک انجام می شوند. شما می توانید به وسیله سایت و یا شماره تماس های کلینیک برای رزرو نوبت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2252

به "مقایسه عمل جراحی زیبایی با روش های غیرجراحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه عمل جراحی زیبایی با روش های غیرجراحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید