مشکل از دنیزلی بود انگار!

به گزارش تور استانبول، تیم فوتبال تراکتورسازی با فزونی مقابل تیم شهر خودرو بار دیگر به جمع مدعیان لیگ برتر بازگشت تا شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر زنده گردد.

مشکل از دنیزلی بود انگار!

به گزارش خبرنگاران، تراکتورسازی عصر امروز در استادیوم یادگار امام پیروز شد سه بریک تیم شهر خودرو را شکست دهد. بعد از رفتن دنیزلی تراکتور با حضور ساکت الهامی به وحدت تاکتیکی رسیده و سومین پیروزی متوالی اش را در لیگ برتر جشن گرفت.

رضا اسدی در دقیقه 38، مسعود شجاعی در دقیقه 50 و اشکان دژاگه در دقیقه 71 برای تراکتور و محمدحسین مرادمند در دقیقه 53 برای شهر خودرو در این بازی گلزنی کردند.

با این پیروزی تراکتور سازی با 27 امتیاز و یک بازی کمتر در صندلی پنجم ایستاد. بدون شک بعد از این ملاقات اقبال تماشاگران تبریزی به بازی های تراکتورسازی بیشتر خواهد شد.

در بازی دیگر تیم فوتبال گل گهر سیرجان اولین پیروزی فصلش را با رجحان یک برصفر مقابل ماشین سازی بدست آورد.نماینده کرمان با این پیروزی می تواند نیم فصل دوم را در شرایط ایده ال تری دنبال کند.

تک گل ملاقات را مهرداد عبدی در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در جم نیز تیم فوتبال پارس جم علی رغم اینکه سرمربی ندارد برابر پیکان به رجحان سه بریک رسید.

محمد نوری در دقیقه 20، پوریا آریاکیا در دقیقه 42 و نیما انتظاری در دقیقه 48 برای پارس گلزنی کردند. جلال الدین علی محمدی در دقیقه 81، تنها گل پیکان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پارسی ها با این برد از منطقه قرمز جدول دور شدند و با 14 امتیاز در صندلی دوازدهم ایستادند.

  • پیروزی پرگل استقلال بدون سرمربی | استقلال به صدر برگشت
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 649

به "مشکل از دنیزلی بود انگار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل از دنیزلی بود انگار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید