مسیرهای Graduates برنامه مهاجرتی Quebec Experience تا ماه نوامبر به تعلیق درآمدند

به گزارش تور استانبول، دولت کبک به تازگی اعلام نموده است که تا اول ماه نوامبر امسال درخواست برای مسیرهای Graduates برنامه مهاجرتی Quebec Experience به تعلیق درآمده اند. جزییات این تعلیق دیروز 10 جولای به وسیله وزیر مهاجرت کبک اعلام شده است. البته دو دسته از این تعلیق مستثنی هستند. این دو دسته عبارت اند از:

مسیرهای Graduates برنامه مهاجرتی Quebec Experience تا ماه نوامبر به تعلیق درآمدند
  • فارغ التحصیلانی که در کبک کار می نمایند و ویزای کاری آنها در روز 10 جولای 2019 معتبر بوده و قبل از اول نوامبر 2019 منقضی می گردد؛
  • متقاضیانی که در 16 ژوئن 2019 درخواست گواهی انتخاب کبک داده اند و هنگام اراده این درخواست یا ساکن موقت کبک بوده اند و یا در 16 ژوئن 2019 در کبک مشغول تحصیل یا کار بوده اند.

لازم به ذکر است 16 ژوئن 2019 روزی است که اصلاحات در قوانین مهاجرت کبک به تصویب رسید و به موجب آن درخواست 16 هزار متقاضی مهاجرت به وسیله برنامه مهاجرتی اسکیلد ورکر ملغی اعلام شد. تعلیق درخواست سایر متقاضیان راستا مهاجرتی Graduate برنامه Quebec Experience بلافاصله اعمال می گردد و تا اول نوامبر 2019 چنین خواهد بود.

بد نیست بدانید برنامه مهاجرتی Quebec Experience یا به اختصار PEQ راستا اقامت دائم کانادا را برای ساکنین موقت و واجد شرایطی که موقتی در کبک تحصیل یا کار نموده اند باز می نماید. دولت کبک بعلاوه گفته است : ما با اتخاذ این تصمیم خواسته ایم اولویت را به متقاضیانی بدهیم که طی این مدت در کبک شاغل هستند.

وزارت مهاجرت کبک به افزایش قابل توجه دانشجویان خارجی که ظرف سال های اخیر به وسیله برنامه PEQ انتخاب شده اند اشاره نموده و گفته است که باید بر انتخاب متقاضیان بر اساس سابقه کار و یا مهارت های مورد احتیاج در کبک تمرکز کرد؛ به ویژؤه مهارت هایی که در مناطقی از کبک که با کمبود نیروی کار دست و پنجه نرم می نمایند مورد احتیاج هستند.

حزب Coalition Avenir Quebec که هم اکنون عنان قدرت را در کبک به دست دارد از نوامبر 2018 که روی کار آمده سطح پذیرش مهاجر را 20 درصد کاهش داده است؛ امسال 40 هزار مهاجر را پذیرفته است. وزیر مهاجرت کبک گفته است که برای دانشجویان خارجی که از دانشگاه های کبک فارغ التحصیل شده و دوست دارند در استان کبک بمانند هنوز این امکان هست که درخواست ویزای کاری پس از فارغ التحصیلی به دولت کانادا ارائه نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1770

به "مسیرهای Graduates برنامه مهاجرتی Quebec Experience تا ماه نوامبر به تعلیق درآمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای Graduates برنامه مهاجرتی Quebec Experience تا ماه نوامبر به تعلیق درآمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید