مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... در زنجان برگزار می گردد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، همزمان با ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) برنامه های مختلفی از سوی حوزه هنری استان با بهره گیری از ظرفیت هنرمندگان، نویسندگان و شعرا در حال اجراست.

مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... در زنجان برگزار می گردد

ازجمله برنامه های حوزه هنری در این ایام، برپایی خیمه هنرمندان و نویسندگان است که به صورت مجازی به مدت 5 شب اجرایی شد.

به همین دلیل مستند 6 قسمتی با عنوان حبیب که به معرفی شعرای فقید آئینی مطرح استان می پردازد توسط حوزه هنری استان زنجان نیز فراوری شده است.

از دیگر برنامه های حوزه هنری در این ایام برگزاری مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... است که به تازگی فراخوان آن منتشر شده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان در این باره به خبرنگار ایبنا گفت: فراخوان مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... با موضوع حضور قلبی در واقعه کربلا و عاشورا منتشر شده است.

امیر نعمتی گفت: فراخوان دلنوشته اگر در کربلا بودم... با موضوعات صبر و مقاومت، بچه ها و عاشورا، شجاعت و مبارزه، ایثار و کوشش جهادگونه، زنان و عاشورا، کرامات حضرت عباس (ع)، مصائب حضرت زینب (س) حماسه بزرگ پیاده روی اربعین و یوم العباس منتشر شده است.

وی به اهداف برگزاری این مسابقه نیز اشاره نمود و اضافه نمود: احیای فرهنگ عاشورایی، ثبت احساسات و اندیشه های جوانان دینمدار استان و الگوپذیری هر چه بیشتر از پایداری و مقاومت شخصیت های والامقام روز عاشورا از اهداف برگزاری این مسابقه است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه شروع پذیرش آثار از دهم شهریور شروع شده است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 27 مهرماه مشخص شده است.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان، می توانند آثار خود را در قالب دلنوشته در اندازه کاغذ A4 حداقل 10 و حداکثر در 15 سطر با درج مشخصات فردی، تلفن همراه و ثابت به صورت کامل تا خاتمه وقت اداری 27 مهرماه امسال به وسیله پست الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1188

به "مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... در زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... در زنجان برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه دلنوشته اگر در کربلا بودم... در زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید