مدیرروستا: حضور برزگر در پیکان هنوز قطعی نشده است، 2 یا 3 بازیکن از جمع ما جدا می شوند

به گزارش تور استانبول، علی اصغر مدیرروستا سرپرست تیم فوتبال پیکان از احتمال جدایی دو یا سه بازیکن از این تیم طی روزهای آینده اطلاع داد.

مدیرروستا: حضور برزگر در پیکان هنوز قطعی نشده است، 2 یا 3 بازیکن از جمع ما جدا می شوند

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط پیکان در فصل نقل وانتقالات نیم فصل گفت: ما در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا بتوانیم نفرات موردنظر کادر فنی را جذب کنیم. تا الان حضور مجدمی و آرمان قاسمی در پیکان قطعی شده است و کوشش می کنیم چند بازیکن دیگر هم جذب کنیم. البته از جمع ما دو یا سه بازیکن هم جدا خواهند شد، ولی بهتر است نامی از این بازیکنان نیاوریم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است آریا برزگر مهاجم پرسپولیس به پیکان بپیوندد؟، گفت: آقای تارتار در این زمینه صحبت هایی با ما انجام داده و طبیعتاً باشگاه هم پیگیر است. البته حضور این بازیکن در پیکان هنوز قطعی نشده است.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا آنها می توانند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشند، توضیح داد: ما باید با جذب بازیکن ضعف های مان را پوشش دهیم و طبیعتاً دنبال این هستیم که نتایج بهتری بگیریم. البته در نیم فصل دوم نتیجه دریافت سخت تر می گردد، ولی با کوشش بچه ها، درایت کادر فنی و زحمات مسئولان باشگاه، کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1509

به "مدیرروستا: حضور برزگر در پیکان هنوز قطعی نشده است، 2 یا 3 بازیکن از جمع ما جدا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرروستا: حضور برزگر در پیکان هنوز قطعی نشده است، 2 یا 3 بازیکن از جمع ما جدا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید