محمود شیعی: با شناختی که از بازیکنان پیکان دارم، نگران نیستم اما باید هر چه زودتر چاره جویی کنیم

به گزارش تور استانبول، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت که با شناختی که از بازیکنان این تیم دارد، بابت نتایج خودروسازان نگران نیست، اما باید هر چه زودتر برای عملکرد شاگردان جلالی چاره جویی کرد.

محمود شیعی: با شناختی که از بازیکنان پیکان دارم، نگران نیستم اما باید هر چه زودتر چاره جویی کنیم

به گزارش خبرنگاران ، محمود شیعی درباره عملکرد نه چندان خوب تیم فوتبال پیکان در هفته های اخیر لیگ برتر و شکست در 5 بازی متوالی گفت: با بازیکنان، کادر فنی، سخت افزار و امکانات که در اختیار داریم، انتظار داریم بازی های خیلی خوبی انجام دهیم و این توانایی را داریم. پنج بازی است که شرایط فوتبالی و فنی دست به دست هم داده و نتایجی را که باید کسب کنیم، به دست نیامده است. با اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه جلسه داشتیم و نقاط ضعف را بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز در هشت هفته پیاپی بردی نداشتیم، اما با خویشتن داری و شناسایی آثار تخریبی، تیم را در راه اصلی و ریل خود انداختیم. امیدوارم سال جاری هم این کار را انجام دهیم. با شناختی که از پتانسیل بازیکنان داریم، نگرانی ندارم، اما هرچه زودتر باید چاره جویی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که چه عاملی را باعث نتایج ضعیف پیکان می داند، توضیح داد: کادر فنی معتقد است که عامل اصلی این شکست ها، موضوعات فوتبالی و فنی است. کادر فنی روی دفاع ما بحث دارد. ما یکی از بهترین دفاع های دو فصل اخیر را داشتیم و فکر می کنم موضوع اصلی در تیم پیکان، موضوع تمرکز است. با اعضای تیم صحبت کردم که در بازی خود، تمرکزشان را حفظ نمایند.

شیعی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، با بیان اینکه باید تمرکز بازیکنان را تقویت کند، اعلام کرد: وقتی تیم متحمل پنج شکست می گردد، از لحاظ روحی و روانی با مشکل روبرو می گردد. با جلالی هم در این راستا صحبت کردیم و به این مسئله می پردازیم. قابلیت های بازیکنان ما بالاست و نباید از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شویم. تمرکز و مسائل روحی و روانی، کادر فنی پیگیری می نماید تا دوباره به ریل موفقیت برگردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجید جلالی از باشگاه پیکان درخواست تقویت تیم را نموده است یا خیر، گفت: هنوز برنامه ای به من ندادند و منتظریم نیم فصل برسد. کارمان را با بررسی جدید از عملکرد بازیکنان و نقاط ضعف تیم پیش می بریم و با تحلیل فنی و به دور از احساس پیش می رویم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درخصوص اینکه آیا اشتباهات داوری را هم عامل شکست این تیم می داند یا خیر، توضیح داد: اگر اشتباه داوری برای ما رخ بدهد، برای سایر تیم ها نیز ایجاد می گردد. اشتباهات داوری برخی اوقات در نتایج تیم موثر بوده، اما نه اینکه بخواهیم دلیل اصلی نتایج اخیر پیکان را به داروی ارتباط دهیم و این نتایج ناشی از اشکالات خودمان است.

آیا قرار است جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در این هفته تشکیل گردد؟، شیعی در پاسخ به این پرسش گفت: خیر. در جلسه قبلی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، موضوع تاج و ابقای او مطابق ماده 60 قانون اساسی و حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به مدت یک سوم همیشگی و یک سوم حقوق مطرح شد. درباره موضوع دیگری در این جلسه بحث نشد. در جلسات قبلی صحبت شده بود که در آذر ماه، مجمع عمومی جلسه ای داشته باشد که درخصوص زمان برگزاری آن اطلاعی ندارم.

وی در مورد عملکرد تیم والیبال پیکان در لیگ برتر مردان و بانوان گفت: تیم مردان پیکان با جوانان رشید تیم و نسبت به سرمایه گذاری اجرا شده در مقایسه با سال گذشته، نتایج خوبی کسب نموده است. امیدوارم تیم با همین برنامه ریزی جلو برود. تیم بانوان پیکان هم با حضور تیم های سرسختی چون نامینو و ذوب آهن، عملکرد خوبی داشته اند. پیکان کار سختی در لیگ برتر بانوان دارد و امیدوارم با بازی های خوب، پیکان را در والیبال سرافراز نگه دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 96

به "محمود شیعی: با شناختی که از بازیکنان پیکان دارم، نگران نیستم اما باید هر چه زودتر چاره جویی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود شیعی: با شناختی که از بازیکنان پیکان دارم، نگران نیستم اما باید هر چه زودتر چاره جویی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید