ماه پردردسر خارجی برای پرسپولیس از راه رسید

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پس از سال ها حضور مداوم بازیکنان و مربیان خارجی خود با یک بازیکن نیمکت نشین خارجی رقابت های فصل جاری لیگ برتر را پشت سر می گذارد.

ماه پردردسر خارجی برای پرسپولیس از راه رسید

سرخپوشان پایتخت که در سال های اخیر برای پرداخت مبلغ قرارداد خارجی ها دچار مشکل شده بود همین مشکل را در قبال رادو شوویچ دروازه بان کروات نیز پیدا نموده است.

دروازه بان کروات پرسپولیس که به دلیل قرارداد دلاری خود یکی از گران قیمت ترین بازیکنان این تیم محسوب می گردد بابت قرارداد فصل جاری خود پولی را دریافت ننموده است. او که با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود هفتم فروردین ماه سال 1400 پولش را دریافت کند بدون در نظر دریافت این موضوع، نامه ای رسمی به باشگاه ارسال نموده و خواستار دریافت طلب خود تا هشتم بهمن ماه شده است.

رادو که در ابتدای فصل بر خلاف تمام بازیکنان این تیم تخفیف 10 درصدی برای قراردادش نداد حاضر نیست زمان دریافت پول خود از پرسپولیس را هم تغییر دهد.

باشگاه پرسپولیس هم پولی برای پرداخت به این بازیکن در حساب خود ندارد تا احتمال جدایی رادو از جمع سرخپوشان قوت بگیرد.

همچنین باشگاه پرسپولیس علاوه بر مشکل فعلی خود باید طلب 522 هزار یورویی (475 هزار یورو بابت اصل قرارداد و 47 هزار یورو بابت تأخیر در پرداخت دوساله) ماریو بودیمیر مهاجم پیشین کروات خود را طبق حکم کمیته انضباطی فیفا تا 11 بهمن ماه به حساب وی واریز کند.

دادگاه عالی ورزش نیز طبق روال همیشگی خود بعید نیست در روزهای پایانی بهمن ماه رأی مربوط به شکایت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس را بابت طلب 530 هزار دلاری اش از پرسپولیس بدهد.

بهمن ماه سخت ارزی پرسپولیس با شکایت دوباره دستیاران برانکو ایوانکوویچ بابت صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2020 آسیا نیز تکمیل می گردد. مربیان اسبق پرسپولیس با وجود اینکه هیچ نقشی در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته اند اما به دلیل قرارداد عجیب خود خواستار دریافت 45 هزار دلار شده اند و باشگاه پرسپولیس باید لایحه دفاعی خود را اواخر بهمن ماه به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1441

به "ماه پردردسر خارجی برای پرسپولیس از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه پردردسر خارجی برای پرسپولیس از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید