فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! ، عکس

به گزارش تور استانبول، فورد که قبلاً نام ماستنگ را در مدل برقی Mach-E استفاده نموده بود، ممکن است یک بار دیگر از میراث این خودروی عضلانی مشهور استفاده کند و این نماد خودروهای عضلانی را در قالب خودروی چهار در خانواده به بازار عرضه کند.

فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! ، عکس

امیرمسعود عابدین- جیم فارلی، مدیرعامل فورد در مصاحبه ای با Autocar، از ایده عرضه خودروهای دیگری به عنوان بخشی از خط فراوری ماستنگ استقبال کرد. منظور او یک شاسی بلند یا کراس اوور دیگر نیست، بلکه خودرویی چهار در است!

درحالی که هواداران این خودرو ایده ماستنگ خانوادگی را مسخره می نمایند، حقیقت این است که فورد مدت زیادی است که به انجام آن فکر می نماید. در اینجا رندرهای رسمی از فورد را که به وسیله طراح ارشد آن طراحی شده است، می بینید. این تصاویر در اواسط سپتامبر 2022 و زمانی که S650 به طور رسمی معرفی گردید، ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگاران ، بعضی استدلال می نمایند که فورد پس از توقف فراوری فیستا، فوکوس، تاروس و فیوژن در سال های اخیر می تواند از خودروی دیگری در خط فراوری خود در ایالات متحده استفاده کند. ماستنگ تنها خودرویی است که به جای مانده و بقیه خودروها، شاسی بلند و پیکاپ هستند.

این موضوع که آیا باید سدانی با نام ماستنگ وجود داشته باشد یا خیر، جای بحث دارد. البته این ایده، تازه نیست و در اواسط دهه 1960، نمونه اولیه چهار دری ساخته شد ولی درنهایت پیروز به دریافت چراغ سبز فراوری نشد.

شایعات مربوط به خودروی ماستنگ چهار حداقل از سال 2018 وجود داشته است. گزارش های اولیه بیان می کردند که فورد حتی به فروشندگان درباره سدانی با پیشرانه 8 سیلندر توربوشارژ صحبت نموده است. بااین حال، این درنهایت فقط شایعه بود.

تنها چیزی که فارلی به طور قطع تأیید کرد این است که هرگز یک ماستنگ تمام الکتریکی ساخته نخواهد شد.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1403 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2301

به "فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد ماستنگ، نسخه چهار در، مخصوص خانواده! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید