فن خال: منچستریونایتد باید در خارج از خانه بهتر نتیجه بگیرد

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران: سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد به شاگردان خود هشدار دارد برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس، در سال جدید میلادی باید نتایج بهتری در بازی های خارج از خانه کسب نمایند.

فن خال: منچستریونایتد باید در خارج از خانه بهتر نتیجه بگیرد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، لوئیز فن خال از بازیکنانش خواست در سال 2015، نتایج نه چندان جالبی را که در بازی های خارج از خانه خود در نیم فصل نخست لیگ برتر داشتند، جبران نمایند. شیاطین سرخ پس از باخت خانگی برابر سوانزی در اولین روز فصل جاری، در هیچ یک از هشت بازی خانگی بعدی خود در لیگ برتر نباخته اند و هفت پیروزی کسب نموده اند. آنها اما در بازی های خارج از خانه چندان جالب نتیجه نگرفته اند و تنها دو پیروزی، یکی برابر آرسنال و دیگری مقابل ساوتهمپتون داشته اند.

فن خال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه استوک سیتی در هفته بیستم لیگ برتر گفت: وقتی می گویم که هر هفته ما در حال پیشرفت هستیم، باید این پیشرفت را ثابت کنیم و بازی برابر استوک فرصتی خوبی برای این کار است. باید نشان دهیم که در بازی های خارج از خانه هم می توانیم نتیجه بگیریم. ما باید در این بازی ها هم مسلط نشان دهیم، چون در بازی های خانگی مان به جز آن بازی اولی که برابر سوانزی انجام دادیم، همه را برده ایم.

فن خال ادامه داد: در بازی های خارج از خانه اما ما فقط آرسنال و ساوتهمپتون را شکست داده ایم. با این حال شرایط خوبی داریم و به همین خاطر من فکر می کنم که ما تیم خوش شانسی هستیم و این چیزی است که قبلاً هم گفته ام. ما در خانه رقبای هم باید بر توپ و میدان تسلط داشته باشیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره بازی فرداشب (پنجشنبه) تیمش و استوک سیتی هم مطرح نمود: رایان گیگز به من گفته است که استوک در خانه اش چه تیم سرسختی است. ما اما باید نشان دهیم که با همه سختی هایی که این بازی دارد ما می توانیم نتیجه بگیریم.

منچستریونایتد در شرایطی خود را برای مصاف با استوک سیتی آماده می نماید که سه مدافع مصدوم این تیم، کریس اسمالینگ، لوک شاو و رافائل داسیلوا در آستانه بازگشت به میادین هستند. با این حال ستاره خط میانی تیم، آنخل دی ماریا هنوز به دلیل نمی تواند به میدان برود. این در حالی است که گفته می گردد عدنان یانوزای و آندر هررا هم آماده فاصله چندانی تا بازگشت به ترکیب تیم ندارند.

فن خال درباره شرایط مصدومان تیمش گفت: هررا برای اولین بار در کنار ما تمرین نموده است اما بازی او هنوز ریتم ندارد. یانوزای هم دو جلسه است که با ما تمرین می نماید اما او مریض بود و ابتدا باید سلامتی اش را به دست آورد.

فن خال در خاتمه از طرفداران به خاطر حمایتی که از شیاطین سرخ داشته اند قدردانی کرد و گفت: آنها عالی هستند. در یک مقطع از فصل که ما از 10 بازی تنها 13 امتیاز گرفته بودیم و شرایط مان اصلاً جالب نبود آنها از ما حمایت کردند. به همین دلیل من می خواهم از آنها تشکر کنم، چون همواره به توانایی بازیکنان ایمان داشته اند. من فکر می کنم اصلی ترین دلیل حمایت آنها از ما، این است که آنها روحیه جنگنده تیم مرا می بینند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 676

به "فن خال: منچستریونایتد باید در خارج از خانه بهتر نتیجه بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: منچستریونایتد باید در خارج از خانه بهتر نتیجه بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید