طعنه کروس به یوفا: امیدوارم این بار به موقع درباره قرعه کشی نظر داده باشم!

به گزارش تور استانبول، هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید نسبت به قرعه کشی مجدد مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا واکنشی طعنه آمیز نشان داد.

طعنه کروس به یوفا: امیدوارم این بار به موقع درباره قرعه کشی نظر داده باشم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، تونی کروس هم به لیست کسانی پیوست که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به خاطر جنجال قرعه کشی مجدد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پس از وقوع یک اشتباه در قرعه کشی اول، دست انداخت.

تیم او در قرعه کشی اول حریف بنفیکا شده بود و در قرعه کشی مجدد با سخت ترین رقیب ممکن یعنی پاری سن ژرمن روبرو شد.

هافبک آلمانی کهکشانی ها قبل از آنکه فرصت بکند درباره قرعه اول تیمش نظر دهد آگاه شد قرعه کشی تکرار می گردد و به همین علت هم در یک توئیت نوشت: پیش بینی تان درباره نتیجه قرعه کشی (مجدد) چیست؟

او پس از قرعه کشی دوم کلیپی ویدئویی را در صفحه اش آپلود کرد و در آن به یوفا طعنه زد: فقط می خواهم نظرم را خیلی کوتاه و سریع درباره قرعه کشی بگویم. امیدوارم که دیگر غافلگیرمان نکنند و امیدوارم که این بار به موقع برای نظر دادن درباره قرعه کشی آمده باشم ... . به پست حریفی جالب خوردیم. من فکر می کنم که در میان پنج تیمی که می شد با آنها در این مرحله روبه رو شویم، این سخت ترین قرعه بود. برویم ببینیم چه می گردد. در نهایت ما رئال مادرید هستیم و همواره منتظر و آماده چنین مسابقاتی هستیم و به توانایی خودمان برای رسیدن به یک چهارم نهایی ایمان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1989

به "طعنه کروس به یوفا: امیدوارم این بار به موقع درباره قرعه کشی نظر داده باشم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه کروس به یوفا: امیدوارم این بار به موقع درباره قرعه کشی نظر داده باشم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید