شاگردان کواچ، میزبان چهارمین دیدار فینال

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران: تیم والیبال پروجا ایتالیا در چهارمین دیدار فینال والیبال سری A1 ایتالیا، فردا یکشنبه میزبان لوبه بانکا است.

شاگردان کواچ، میزبان چهارمین دیدار فینال

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال پروجا ایتالیا در چهارمین دیدار فینال والیبال سری A1 ایتالیا، فردا (یک شنبه) در سالن پالا اوانجلیستی شهر پروجا برگزار می گردد.

شاگردان اسلوبودان کواچ که با پیروزی مقابل پیاچنزا به فینال رسیده اند در اولین بازی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب لوبه بانکا شدند. بازی دوم با همین نتیجه به سود پروجا تمام شد تا تکلیف قهرمانی ایتالیا حداقل به بازی چهارم کشیده گردد. لوبه باکا در بازی سوم پیروز شد میهمان خود را 3 بر صفر شکست دهد و حالا فقط یک پیروزی تا رسیدن به عنوان قهرمانی سری A1 ایتالیا فرصت دارد.

بازی چهارم فینال والیبال سری A1 ایتالیا ساعت 22 فردا به میزبانی پروجا برگزار و به صورت مستقیم از شبکه رای اسپورت 2 پخش می گردد. در تیم لوبه بانکا، بازیکنانی مثل ایوان زایتسف، دراگان استانکویچ و بارتوژ کورک حضور دارند. بوبان کواچ در صورت شکست تیمش در این بازی به مقام نایب قهرمانی سری A1 ایتالیا می رسد و سرمربی صرب تیم ملی ایران فرصت پیدا می نماید تا در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع لیگ جهانی والیبال به تهران بیاید.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 454

به "شاگردان کواچ، میزبان چهارمین دیدار فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان کواچ، میزبان چهارمین دیدار فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید