سایت های واسطه ای فرصتی برای کلاهبرداری اینترنتی

به گزارش تور استانبول، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش هشدار داد: مردم در خرید از سایت های واسطه ای مراقب کلاهبرداران باشند.

سایت های واسطه ای فرصتی برای کلاهبرداری اینترنتی

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ محمدرضا رضایی، گفت: با طرح شکایت یکی از ساکنان و اعلام اینکه قصد خرید یک گوشی تلفن همراه از سایت دیوار را داشته است و پس از پرداخت وجه به اسم بیعانه با گذشت چند روز کالایی برای وی ارسال نشده است و فروشنده دیگر جوابگو نیست موضوع در دست آنالیز نهاده شد.

وی اضافه نمود: شاکی بخشی از مبلغ را به اسم بیعانه پرداخت تا فرد فروشنده گوشی را به دیگری واگذار نکند که با پیگیری کارشناسان پلیس فتا فرد کلاهبردارشناسایی و مبلغ واریزی به مالباخته عودت و پرونده در حال آنالیز است.

رئیس پلیس فتا کیش توصیه کرد: مردم در زمان انجام معامله خرید از سایت های واسطه ای مانند دیوار و شیپور با اطمینان از صحت وجود کالا یا خدمات ارائه شده به صورت حضوری نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.

سرهنگ محمدرضا رضایی اضافه نمود: مردم می توانند به وسیله سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir از خدمات مشاوره و هدایت کارشناسان این پلیس به صورت بر خط استفاده نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1747

به "سایت های واسطه ای فرصتی برای کلاهبرداری اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت های واسطه ای فرصتی برای کلاهبرداری اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید