روی کین: فرگوسن را نمی بخشم، سرالکس یا پاپ؛ هر که باشد باید از خودم دفاع کنم

به گزارش تور استانبول، اسطوره پیشین شیاطین سرخ از سرمربی اسطوره ای پیشین منچستریونایتد انتقاد تندی کرد.

روی کین: فرگوسن را نمی بخشم، سرالکس یا پاپ؛ هر که باشد باید از خودم دفاع کنم

به گزارش خبرنگاران، روی کین که با کسب عناوینی همچون 7 عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرافتخارترین کاپیتان های تاریخ باشگاه منچستریونایتد است، به انتقاد از سرالکس فرگوسن پرداخت که اختلاف بین آنها منجر به جدایی وی از شیاطین سرخ در سال 2005 شده بود. سرالکس هم پیش از این در کتاب زندگینامه اش که در سال 2013 منتشر شده بود به انتقاد از این هافبک ایرلندی پرداخته بود.

روی کین در گفت وگو با برنامه آف دِ بال از شبکه رادیویی بی بی سی اسکاتلند درباره اختلافاتی که 14 سال پیش در روزهای انتهای حضورش در منچستریوتایتد با سرالکس پیدا نموده بود، گفت: فرگوسن را نمی بخشم. چیزهایی که در آن موقع توسط رسانه ها منتشر شد واقعاً ناراحتم کرد که همگی مزخرف بودند. برایم فرقی نمی کند که طرفم الکس فرگوسن باشد یا پاپ، وقتی اتهامی به من زده می گردد باید از خودم دفاع کنم. مردم در خصوص مدیریت فردی فرگوسن سخن می گویند و مزخرف است که می گویند او همواره از صمیم قلب به فکر منافع باشگاه بود. درن فرگوسن، پسر الکس فرگوسن هم با منچستریونایتد یک مدال - لیگ برتر - برد، او خیلی خوش شانس بود!

هافبک پیشین شیاطین سرخ همچنین پیش از این در گفت وگو با نشریه ساندی تایمز گفته بود: مردم می گویند که فرگوسن در لحظات سخت پای من ایستاد، اما نه وقتی که من 34 سالم بود، نه وقتی که به انتها دوران بازیگری ام نزدیک شده بودم. او به یکباره گفت که روی باید از منچستر بروی. مردم می گویند که فرگوسن هر کاری که برای منچستریونایتد درست بود را انجام می داد اما من اینطور فکر نمی کنم. فرگوسن هر کاری که به سود خودش بود را انجام می داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 307

به "روی کین: فرگوسن را نمی بخشم، سرالکس یا پاپ؛ هر که باشد باید از خودم دفاع کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی کین: فرگوسن را نمی بخشم، سرالکس یا پاپ؛ هر که باشد باید از خودم دفاع کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید