رویکرد پلیس تهران در استفاده نکردن ماسک از ارشاد به جریمه تغییر می نماید

به گزارش تور استانبول، فرمانده انتظامی تهران عظیم با اشاره به گسترش بیش از پیش و افسار گسیخته کرونا از تشدید برخوردهای سلبی و اعمال جریمه در تهران اطلاع داد.

رویکرد پلیس تهران در استفاده نکردن ماسک از ارشاد به جریمه تغییر می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز شنبه با اشاره به اینکه بالغ بر 10 روز از ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به نیروی انتظامی گذشته است، اضافه کرد: کوشش نموده ایم که در روزهای اول اقدامات ما ارشادی و ایجابی باشد و تا به امروز تا حد امکان از اعمال اقدامات سلبی خودداری شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه پلیس های تخصصی در فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت پای کار هستند، گفت: تا به امروز به بیش از 115 هزار نفر که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند تذکر داده ایم و این تذکرات همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران عظیم اضافه کرد: با توجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در بخش هدایت و رانندگی و پلیس راه و همچنین در حوزه اصناف و اماکن، افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت ننمایند جریمه خواهند شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه از امروز برخوردها با افرادی که از ماسک استفاده نمی نمایند جدی تر از قبل خواهد بود اضافه کرد: تا به امروز به 500 واحد صنفی برای رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر داده شده است.

در حوزه پلیس مترو بیش از 97 درصد افرادی که از این وسیله نقلیه استفاده می نمایند ماسک می زنند و ضوابط بهداشتی را رعایت می نمایند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس اعلام این وزارتخانه تا ظهر روز گذشته 556 هزار و 891 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 335 نفر از بیماران کرونایی در تاریخ یکم آبان ماه، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 31 هزار و 985 نفر رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1258

به "رویکرد پلیس تهران در استفاده نکردن ماسک از ارشاد به جریمه تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد پلیس تهران در استفاده نکردن ماسک از ارشاد به جریمه تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید