رونمایی از مقاصد احتمالی امیر عابدزاده

به گزارش تور استانبول، امیر عابدزاده با 10 کلین شیت در رقابت های این فصل لیگ برتر پرتغال، چهارمین دروازه بان برتر این تورنمنت از حیث کلین شیت محسوب می گردد و سایت معتبر WhoScored نام او را در تیم منتخب این فصل لیگ پرتغال قرار داده است.

رونمایی از مقاصد احتمالی امیر عابدزاده

عابدزاده که قراردادش با ماریتیمو، حدود 40 روز دیگر به خاتمه می رسد، حالا و طبق اخبار غیررسمی مورد توجه چند باشگاه عظیم قرار گرفته است.

روزنامه گل تیتر شماره یک امروزش را به این مساله اختصاص داده و مدعی شده عابدزاده نه تنها از بنفیکا پیشنهاد رسمی دارد و اسپورتینگ لیسبون - قهرمان این فصل لیگ پرتغال - با مدیر برنامه های او صحبت نموده، بلکه باشگاه تورینوی ایتالیا هم به دروازه بان ماریتیمو آفر رسمی داده و این احتمال وجود دارد که فصل آینده او را در سری A ببینیم.

این خبر در شرایطی منتشر شده که در فضای مجازی از تیم دیگری به عنوان مقصد احتمالی عابدزاده نام برده شده و گفته می گردد تیم براگای پرتغال که با حضور در رده چهارم به کارش در این فصل خاتمه داد، مشتری گلر ایرانی ماریتیمو است و حالا باید منتظر ماند و دید عابدزاده در خاتمه قراردادش با ماریتیمو چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1666

به "رونمایی از مقاصد احتمالی امیر عابدزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از مقاصد احتمالی امیر عابدزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید