رونق بخش گردشگری خرم آباد با احداث مجتمع تجاری مسکونی کیو

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، محمد اصلانی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه مجتمع تجاری و مسکونی کیو خرم آباد با بیان اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع در حال احداث است گفت: 75 درصد سرمایه گذاری اجرای این مجتمع توسط شرکت تعیین کوثر وابسته به بنیاد شهید و 25 درصد آن نیز توسط شهرداری خرم آباد تامین می گردد.

رونق بخش گردشگری خرم آباد با احداث مجتمع تجاری مسکونی کیو

از سفر با ارزان تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسائلی برای اجرای این پروژه در گذشته وجود داشت مطرح کرد: در حال حاضر با اقدامات و پیگیری های اجرا شده این مسائل برطرف و هم اکنون به صورت جدی در حال انجام است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه شرکت مشخص کوثر طی هشت ماه اخیر عملکرد خوبی در اجرای مجتمع تجاری و مسکونی خرم آباد داشته است ادامه داد: این مجتمع در قالب بخشهای مختلف تجاری، مسکونی، پارکینگ، تفریحی، ورزشی و ... احداث می گردد.

اصلانی با اشاره به مزایای اجرای این مجتمع در استان لرستان بیان داشت: به طور حتم اجرای این پروژه در جذب سرمایه گذاران به استان لرستان و همچنین گردشگران تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه موجب ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در لرستان می گردد توضیح داد: همچنین همجواری این مجتمع تجاری و مسکونی با دریاچه کیو زمینه جذب گردشگران را در خرم آباد فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 692

به "رونق بخش گردشگری خرم آباد با احداث مجتمع تجاری مسکونی کیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق بخش گردشگری خرم آباد با احداث مجتمع تجاری مسکونی کیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید