روشی تضمینی برای تمیز کردن کفش سفید

به گزارش تور استانبول، کفش های سفید هنگامی که تمیز و نو هستند زیبا به نظر می رسند.

روشی تضمینی برای تمیز کردن کفش سفید

کفش های سفید، به ویژه کتانی های سفید، یکی از اجزای مجذوب کننده بسیاری از سبک های پوشش هستند اما تمیز نگه داشتن و مهم تر از آن، چگونگی تمیز کردن کفش سفید یکی از دغدغه های طرفداران این کفش ها است. برای تمیز کردن کفش سفید راهکارهای متنوعی وجود دارد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع تمیز کردن کفش های سفید می پردازیم.

تمیز کردن کفش سفید با جوش شیرین

برای تمیز کردن کفش سفید خود، جوش شیرین، سرکه و آب داغ را با هم مخلوط کنید. 1 قاشق غذاخوری (15میلی لیتر) آب داغ، 1 قاشق غذاخوری (15میلی لیتر) سرکه سفید و 1 قاشق غذاخوری (15گرم) جوش شیرین را با هم در یک کاسه مخلوط کنید. مخلوط کردن محلول را تا زمانی که به شکل خمیر دربیاید ادامه دهید. جوش شیرین و سرکه هنگام ترکیب واکنش داده و شروع به حباب زدن می کنند. اگر ترکیب شما کمی شل است می توانید جوش شیرین بیشتری به آن اضافه کنید.

روش استفاده از خمیر جوش شیرین

برای تمیز کردن کفش سفید سر مسواک را به خمیر جوش شیرین خود آغشته کنید و با استفاده از مسواک بر روی کفش خود بمالید. به آرامی مسواک را فشار دهید تا پارچه کفش خمیر جوش شیرین را جذب کند. سعی کنید تمامی سطح خارجی کفش خود را با خمیر جوش شیرین بپوشانید. بعد از اتمام کار، مسواک خود را کاملا بشویید تا خمیر جوش شیرین در لابه لای مسواک خشک نشود. پس از اتمام کار بگذارید خمیر جوش شیرین به مدت 3 تا 4 ساعت بر روی کفش مانده و خشک شود. بهتر است کفش مورد نظر را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بدهید. کفش ها را تا زمانی در فضای آزاد قرار دهید که بتوانید خمیر خشک شده را با ناخن خراش دهید. اگر نمی توانید کفش های خود را در فضای آزاد قرار دهید، آن ها را نزدیک یک پنجره نورگیر یا در یک اتاق با تهویه مناسب قرار دهید.

پاک کردن خمیر جوش شیرین از روی کفش

پس از خشک شدن کامل خمیر جوش شیرین کفش هایتان را به هم بزنید و با استفاده از مسواک یا برسی خشک، خمیر جوش شیرین را از روی کفش پاک کنید. کف کفش های خود را به هم بکوبید تا خمیر جوش شیرین خشک شده از هم بپاشد و بر روی زمین بریزد. تکه های به جای مانده را با یک مسواک یا برس خشک خراش دهید تا کفش های شما کاملا تمیز شوند. اگر نمی توانید در فضای آزاد کار کنید، سعی کنید بر روی یک ملحفه کار کنید تا از کثیف شدن خانه خود جلوگیری نمایید.

تمیز کردن کفش سفید با خمیر دندان

کفش سفید خود را با یک پارچه مرطوب خیس و نم دار کنید. مقداری خمیر دندان بر روی کفش و قسمت های کثیف بمالید و انتهای پارچه یا حوله میکروفیبر را مرطوب کرده و به آرامی بر روی کفش خود مالش دهید. سعی کنید حتما کفش های خود را کمی مرطوب کنید تا خمیر دندان کف کند. شما می توانید از خمیر دندان بر روی کفش های پارچه ای یا کفش های ورزشی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه بدون هزینه شیک پوش باشیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2074

به "روشی تضمینی برای تمیز کردن کفش سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی تضمینی برای تمیز کردن کفش سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید