تور ارزان روسیه: روسیه جایگزین اینستاگرام را با نام روس گرام منتشر می نماید

به گزارش تور استانبول، بر اساس آخرین خبر های منتشر شده، کارآفرینان حوزه تکنولوژی روسیه قصد دارند از اپلیکیشن به اشتراک گذاری عکس جایگزین اینستاگرام با نام روس گرام به زودی رونمایی نمایند. این سرویس نو از تاریخ 28 مارس 2022 (8 فروردین 1401) برای دو سیستم عامل iOS و اندروید راه اندازی خواهد شد و قابلیت های نوی نظیر سرمایه گذاری جمعی به وسیله کاربران و پرداخت هزینه برای دسترسی به محتوا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تور ارزان روسیه: روسیه جایگزین اینستاگرام را با نام روس گرام منتشر می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به همین دلیل یکی از مدیران این پروژه یعنی الکساندر زوبوف در شبکه اجتماعی Vkontakte نوشت: شریک من در این پروژه یعنی کریل فیلیمونوف و بقیه اعضای تیم از مدت ها قبل از به وجود آمدن این قضایا روی این اپلیکیشن کار می کردیم و اکنون که این فرصت در اختیار ما قرار گرفته قصد داریم تا شبکه اجتماعی محبوب خودمان را منتشر نموده تا شما کاربران بتوانید از قابلیت های بسیار کاربردی آن استفاده کنید.

همانطور که احتمالاٌ در جریان هستید، با فیلتر کردن اینستاگرام به وسیله دولت روسی کاربران این کشور دیگر به این شبکه اجتماعی دسترسی ندارند. بعد از اینکه مدیران متا بیان کردند کاربران اینستاگرام و فیسبوک در بعضی کشورها می توانند محتوای خشونت آمیز علیه سربازان روسی منتشر نمایند، دولت روسیه هم در واکنش به این تصمیم بیان کرد که اینستاگرام را فیلتر می نماید. طی روزهای گذشته روسیه برای کنترل جریان اطلاعات، بعضی شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر را فیلتر نموده و حالا هم نوبت به فیلترینگ اینستاگرام رسیده است.

تصاویر منتشر شده از این اپلیکیشن نشان می دهند که روس گرام شباهت های زیادی با اینستاگرام دارد و به نظر می رسد که حتی آیکون و فونت اپ روس گرام شبیه به اینستاگرام است و تیم روسی سعی نموده تا آن جا که می گردد، این دو اپ را مشابه طراحی نمایند. اینستاگرام پیش تر اعلام نموده بود که حدود 80 میلیون نفر در روسیه از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند که با توجه به جمعیت 144 میلیونی این کشور، رقم بسیار بالایی محسوب می گردد. باید دید این اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام می تواند رضایت کاربران این کشور را جلب کند یا نه.

منبع: Euronews

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2030

به "تور ارزان روسیه: روسیه جایگزین اینستاگرام را با نام روس گرام منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: روسیه جایگزین اینستاگرام را با نام روس گرام منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید