رمی جمرات در فضایی آرام در حال اجرا است

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، حمید محمدی با اشاره به اینکه در روز 11 ذی الحجه تمام حجاج به جمرات می روند، اظهار کرد: از حدود ساعت 6 صبح، کاروان ها طبق جدول برنامه ریزی به تدریج به جمرات رفته اند. در حال حاضر بیشتر حجاج رمی جمرات خود را انجام داده و خیمه ها بازگشته اند و حجاج اهل سنت بعد اذان ظهر راهی جمرات می شوند.

رمی جمرات در فضایی آرام در حال اجرا است

وی ادامه داد: رمی جمرات در فضای آرام و خوبی در حال اجرا بوده و حجاج در سلامت هستند. فضای منا، آرام و مناسب تر از سال گذشته است. حجاج هم نظم و انضباط را به خوبی رعایت می نمایند.

محمدی همچنین با بیان اینکه رفت و آمد به جمرات و منا دغدغه همه عوامل اجرایی حج است، بیان نمود: چند میلیون جمعیت امروز به جمرات می رود بنابراین ضروری است که حرکت حجاج طبق برنامه باشد که حجاج کشورمان طبق برنامه عمل نموده و به همین دلیل رمی جمرات با آرامش خوبی در حال اجرا است.

به گفته وی فردا 12 ذی الحجه با انجام سومین رمی جمرات توسط حجاج، ایام تشریق خاتمه یافته و حجاج به مکه باز می گردند.

رئیس سازمان حج و زیارت در خاتمه با اشاره به وضعیت سلامت حجاج اظهار کرد: خدمات رسانی به حجاج در مطب های خیمه ها و بیمارستان هلال احمر در منا انجام می گردد. وضعیت سلامت حجاج مناسب و بسیار بهتر از سال گذشته است. از ابتدای مراسم حج، 4نفر از حجاج به دلیل مشکلات قلبی فوت گردیده اند که در جمعیت 86 هزار نفری حجاج، این اتفاقات رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 3

به "رمی جمرات در فضایی آرام در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمی جمرات در فضایی آرام در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید