دکل های موبایل در هلند به آتش کشیده شدند

به گزارش تور استانبول، به نظر می رسد شبکه ارتباطی 5G مخالفان سرسختی دارد. در گذشته شاهد به آتش کشیده شدن دکل های موبایل در انگلستان بودیم و حالا تعدادی از مردم هلند به دکل های 5G حمله نموده اند.

دکل های موبایل در هلند به آتش کشیده شدند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

مهاجمان در هلند چندین دکل شبکه 5G را به آتش کشیده اند و یا خراب نموده اند. ظاهرا این اقدامات به علت ترس از شبکه 5G انجام شده و بخشی از مردم مخالف این فناوری هستند. در حال حاضر هلند نتوانسته به آمار دقیقی از خرابکاری ها دست پیدا کند اما هماهنگ نماینده ضدتروریسم هلند (NCTV) اعلام نموده حوادث مختلفی اتفاق افتاده است.

بر اساس گفته NCTV، از زمان اعلام راه اندازی این شبکه ارتباطی در هلند در سال 2019، اعتراضات ضد این فناوری در هلند وجود داشته اما تا به امروز این اقدامات خشونت آمیز نبوده اند. مقامات NCTV هشدار داده اند که این اقدامات می توانند ارتباطات شامل سرویس های اضطراری و افرادی که ارتباط نزدیکی با پلیس دارند را مختل نمایند.

هنوز نمی دانیم ارتباطی میان حملات به دکل های موبایل و ادعاها مبنی بر شیوع ویروس کرونا توسط شبکه 5G وجود دارد یا خیر. در گذشته بخشی از مردم بریتانیا با چنین ترسی دکل های موبایل را به آتش کشیده بودند. در حال حاضر هیچ مدرک علمی برای اثبات مضر بودن شبکه 5G برای سلامت انسان و همچنین نقش داشتن آن در شیوع کووید-19 وجود ندارد.

در این شبکه سیگنال با فرکانس بالا به راحتی مسدود شده، بنابراین حتی نمی تواند به لایه داخلی پوست نفوذ کند. این شبکه با قدرت کمی کار می نماید که پایین تر از سطح ایمنی است و نگرانی در رابطه با قرارگیری در معرض تابش وجود ندارد. با توجه به این موارد، حملات انجام شده بر اساس ترس های غیر واقعی و غیر منطقی بوده و دلیل علمی برای چنین کاری وجود ندارد. با این وجود، انتظار می رود در آینده شاهد گسترش چنین اقداماتی به کشورهای دیگر باشیم.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 954

به "دکل های موبایل در هلند به آتش کشیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکل های موبایل در هلند به آتش کشیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید