تور ترکیه با قطار نهال گشت؛ یک تجربه جدید که فراموش نمی کنید!

به گزارش تور استانبول، تورهای ترکیه با قطار با استقبال زیادی از مسافران این کشور روبرو شد. تا جایی که حدوداً یک هفته پس از اعلام آغاز به کار قطار ترکیه، تقریباً ظرفیت این قطارها تا 2 ماه آینده به صورت کامل تکمیل شد! اما در این بین، اغلب مسافران ترکیه اطلاعات زیادی از قطارهای این کشور ندارند و به همین علت، توانایی تصمیم گیری و انتخاب بین تور ترکیه با قطار و تور هوایی ترکیه ندارند. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی در خصوص تورهای ترکیه با قطار اعلام کنیم تا شاید یاری شایانی در تصمیم گیری متقاضیان نموده باشیم.

تور ترکیه با قطار نهال گشت؛ یک تجربه جدید که فراموش نمی کنید!

1- مهم ترین نکته؛ تفاوت قیمت تورهای هوایی ترکیه با تورهای ترکیه با قطار!

با ثابت در نظر دریافت هتل محل اقامت، تعداد شب های اقامت و تاریخ سفر، اختلاف قیمت تور هوایی ترکیه با تورهای ریلی ترکیه چیزی حدود 2،000،000 تومان خواهد بود! به طور مثال، قیمت بلیط قطار آنکارا 769،000 تومان می باشد اما کمترین نرخ بلیط هواپیما تهران به آنکارا 2،850،000 تومان می باشد! در جدول زیر به آنالیز نرخ تور ترکیه با قطار و تور هوایی ترکیه می پردازیم.

2- تفاوت فاصله زمانی در تورهای هوایی ترکیه و تورهای ترکیه با قطار

در تور وان ترکیه با قطار شما حدوداً 23 ساعت و در تورهای هوایی وان، حدوداً 8 ساعت در راستا هستید. چرا که پروازهای وان ابتدا در استانبول به زمین می نشیند و پس از آن، به سمت وان پرواز می نماید. با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان تور وان ترکیه با هدف تفریح و لذت بردن از مناظر دیدنی به این شهر سفر می نمایند، سفر 23 ساعته ریلی برای آن ها خسته نماینده نخواهد بود! بیشتر متقاضیان تور استانبول نیز، برای تفریح و استراحت به این شهر سفر می نمایند.

از تهران تا شهر استانبول و با قطار حدوداً 70 ساعت در راستا هستید که طبیعت زیبای این راستا ریلی، به هیچ عنوان شما را بدخلق نمی نماید! توجه داشته باشید که فاصه هوایی بین تهران تا استانبول نیز 3 ساعت می باشد. در تورهای ریلی آنکارا، شما حدوداً 60 ساعت در راستا هستید و در تورهای هوایی آنکارا نیز، حدوداً 2:40. با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان تورهای آنکارا برای انجام امور اداری (انگشت نگاری ویزای کانادا، انگلیس، آمریکا و غیره) به این شهر سفر می نمایند، پیشنهاد می کنیم سفر هوایی را انتخاب نمایند.

3- در خصوص سفر با قطار به ترکیه جزئیات بیشتری بدانید!

قطار تهران به وان در روزهای دوشنبه هر هفته ساعت 9:30 صبح به سمت وان حرکت می نماید. این قطار پس از حرکت از تهران از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) گذر نموده و در نهایت به گذرگاه کاپی کوی می رسد. توجه داشته باشید که در ایستگاه شهر تبریز قطار ترکیه مسافرگیری می نماید و حدوداً ساعت 22:30 دقیقه به راستا خود ادامه می دهد.

زمانی که قطار ترکیه به گذرگاه کاپی کوی رسید، تشریفات ورود به کشور ترکیه شروع می گردد. در کاپی کوی گذرنامه های متقاضیان و مدارک مورد احتیاج توسط افسران مرزی ترکیه آنالیز می گردد. توجه داشته باشید که ممکن است افسران مرزی ترکیه از ورود شما با توجه به یک سری دلایل تعیین، ممانعت نمایند. پس از آنالیز مدارک تمامی مسافران، قطار ترکیه به سمت وان حرکت می نماید و با طی کردن حدوداً 110 کیلومتر، به شهر وان می رسد. پس از رسیدن به اسکله شهر وان، مسافران سوار کشتی می شوند و با سفری حدوداً 5 ساعته به ایستگاه تات شهر وان می رسند.

4- بیشتر مردم از کیفیت قطارها اطمینان ندارند!

بیشترین سوالی که متقاضیان تور ترکیه با قطار از ما می پرسند این است که کیفیت قطارها در چه حدی است؟، آیا قطارهای ترکیه ارزش خرید دارند؟ و سوالاتی از این قبیل. قطارهای ترکیه، قطار 4 تخته درجه یک البرز می باشد. این قطارها، در دسته بندی قطارهای لوکس قرار دارند و امکاناتی از قبیل سیستم صوتی تصویری، لوازم خواب، کتابخانه، ویلچر، پذیرایی در ابتدای راستا، پذیرایی میان وعده و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این قطارها به شما ارائه می گردد.

5- یک ماه زودتر برای خرید تور ترکیه با قطار اقدام کنید!

با توجه به خیل بزرگ درخواست تورهای ترکیه با قطار، بهتر است برای خرید این تور حدوداً 1 ماه قبل از سفر اقدام کنید. معمولاً قطارهای ترکیه برای 2 ماه بعد نیز در دسترس است اما با توجه به درخواست زیاد متقاضیان، در همان ماه اول ظرفیت آن ها تکمیل می گردد.

طبیعتاً در این متن کوتاه، نمی توانیم اطلاعات بیشتری در خصوص قطارهای ترکیه به شما ارائه کنیم. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تورهای ترکیه با قطار می توانید با کارشناسان گروه مسافرتی نهال گشت با شماره 02633143000 در ارتباط باشید!

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرنگاران در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 894

به "تور ترکیه با قطار نهال گشت؛ یک تجربه جدید که فراموش نمی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه با قطار نهال گشت؛ یک تجربه جدید که فراموش نمی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید