ترفندی جالب برای پنهان کردن تصاویر دانلود شده در واتس اپ

به گزارش تور استانبول، وب سایت کلیک - مهدی ده نبی: آیا تا به حال تصویری را در اپلیکیشن واتس اپ دریافت نموده اید، اما کمی بعد از این اقدام خود پشیمان شده باشید؟ در این مطلب می خواهیم چگونگی پنهان کردن این تصاویر را مرور کنیم.

ترفندی جالب برای پنهان کردن تصاویر دانلود شده در واتس اپ

واتس اپ یکی از پیغام رسان های غول پیکر و کاربردی در جهان به شمار میرود که امکان ارسال پیغام، تصویر و مواردی این چنینی را برای کاربران فراهم می نماید، اما بعضی مواقع ممکن است تصاویر دریافت شده با مشکلاتی همراه بوده و مایل نباشید تا آنها در گالری عکس هایتان باقی بماند. طراحان Whatsapp قابلیتی را در نظر گرفته اند که به یاری آن می توانید تصاویر بلا استفاده دانلود شده از اپلیکیشن واتساپ را پنهان کنید.

البته بد نیست بدانید که از این ویژگی نمی توانید به صورت یک جا برای تمامی مخاطبین بهره ببرید؛ لذا برای تک تک چت ها باید این روش را اعمال نمایید. بعلاوه این ویژگی تنها برای تصاویر تازه کاربرد خواهد داشت و عکس های قدیمی، شامل این قابلیت نمی شوند.

مراحل زیر را برای پنهان کردن تصاویر بلا استفاده طی کنید:

اپلیکیشن واتساپ را باز کنید.

وارد مکالمه با فرد مورد نظر شوید.

روی Media visibility ضربه بزنید.

حالا از پنجره تازه گزینه No را انتخاب نموده و روی OK ضربه بزنید.

در نهایت بد نیست بدانید که این ویژگی در حال حاضر روی نسخه آزمایشی پیغام رسان واتساپ فعال شده و در آینده نزدیک نیز به صورت عمومی برای تمامی کاربران عرضه می گردد.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2324

به "ترفندی جالب برای پنهان کردن تصاویر دانلود شده در واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندی جالب برای پنهان کردن تصاویر دانلود شده در واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید