تخلف قشم ایر محرز است و برابر مقررات و ضوابط با این شرکت برخورد خواهد شد

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تخلف شرکت هواپیمایی قشم ایر از پروتکل های بهداشتی در پرواز آبادان- مشهد محرز است و برابر مقررات و ضوابط با این شرکت برخورد می گردد.

تخلف قشم ایر محرز است و برابر مقررات و ضوابط با این شرکت برخورد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدحسن ذیبخش با اشاره به انتشار یک ویدئو از یک مسافر پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر در فضای مجازی گفت: با آنالیز به عمل آمده، پس از تغییر تایپ هواپیمای قشم ایر بدلیل نقص فنی، ضریب اشغال جایگاه های هواپیما بیش از 60 درصد مصوب پروتکل های بهداشتی اشغال شده و هنگام پرواز حدود 80 درصد جایگاه ها پر بوده است.

وی اضافه نمود: هواپیما با جایگاه های مختص خدمه حدود 112 جایگاه دارد که اسناد پرواز حاکی است هنگام پرواز 89 مسافر سوار بوده و تقریبا 18 جایگاه خالی بوده است,، اما تخطی شرکت هواپیمایی قشم ایر از مقررات مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، قطعی و در مرحله برخورد اداری است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: البته ظاهرا مسافری که این ویدئو را منتشر نموده کم لطفی نموده و مسافرانی را که منتظر جابجایی مسافران جلویی بوده اند را مسافران سرپایی معرفی نموده است که چنین چیزی غیر ممکن، بر خلاف مقررات بین المللی و غیرقابل انجام است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی تاکید نمود: پیگیری های سازمان هواپیمایی کشوری نشان می دهد که این پرواز قرار بود با ایرباس A320 انجام گردد که مشکل فنی باعث تغییر تایپ هواپیما به RJ100 BAE شده است و تفاوت ظرفیت این دو هواپیما به استفاده بیش از 60 درصدی جایگاه های پرواز انجامیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1568

به "تخلف قشم ایر محرز است و برابر مقررات و ضوابط با این شرکت برخورد خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف قشم ایر محرز است و برابر مقررات و ضوابط با این شرکت برخورد خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید