برگزاری رویداد ملیاستارت آپ اسباب بازی

به گزارش تور استانبول، اولین رویداد ملیاستارت آپ اسباب بازی 27 تا 30 آذر ماه در مرکز فنی و حرفه ای ارم مشهد برگزار می گردد.

برگزاری رویداد ملیاستارت آپ اسباب بازی

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل عباس زاده، دبیر اجرایی این رویداد در نشست خبری اولین رویداد ملی استارت آپی اسباب بازی که در ساختمان بنیادنخبگان خراسان رضوی برگزار گردید، با اشاره به اینکه هنوز اسباب بازی به عنوان یک کالای فرهنگی شناخته نشده است، اظهار کرد: هدف از این رویدادشکل گیری، شناسایی و توانمندسازی هسته ه ای اسباب بازی ایرانی است.

وی اضافه نمود: 85 شرکت کننده در قالب 23 تیم در این رویداد حضور خواهند یافت که 65 درصد آنان بومی مشهد و باقی از سایر استان های کشور هستند.

دبیر اجرایی رویداد ملی استارت آپی اسباب بازی با اعلام اینکه این رویداد اولین رویداد محصول محور اسباب بازی در کشور محسوب می گردد، افزود: در کنار این رویداد علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی، برای اولین بار امکان بهینه سازی ایده ها و تبدیل آن ها به محصول را فراهم کردیم.

عباس زاده مطرح نمود: سه تیم برگزیده این رویداد با حمایت مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان فارغ از گذراندن بروکراسی های اداری، تسهیلات حمایتی دریافت خواهند کرد تا بتوانند به کار خود در این حوزه ادامه دهند.

وی گفت: در حاشیه این رویداد، پنل تخصصی عرضه و فراوری اسباب بازی را خواهیم داشت و در خصوص راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی در دانشگاه ها و برگزاری دوره های پودمانی در این حوزه با همکاری فن و حرفه ای صحبت خواهد شد.

دبیر اجرایی رویداد ملی استارت آپی اسباب بازی یادآور شد:6 داور از تهران و چهار نفر از مشهد از میان بهترین های حوزه اسباب بازی کشور در این رویداد حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 104

به "برگزاری رویداد ملیاستارت آپ اسباب بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد ملیاستارت آپ اسباب بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید