بروجردی: دانشگاه آزاد 18 هزار دانشجوی بین المللی دارد

به گزارش تور استانبول، معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد حدود 18 هزار نفر در داخل و خارج از کشور دانشجوی بین المللی دارد.

بروجردی: دانشگاه آزاد 18 هزار دانشجوی بین المللی دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علاءالدین بروجردی، معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بیشتر از فضای مجازی برای ارتباط علمی و آموزشی خود در سطح بین المللی استفاده خواهیم کرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حدود 18 هزار نفر در داخل و خارج از کشور دانشجوی بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشگاه های ما پس از شیوع ویروس کرونا به سرعت به سمت آموزش مجازی حرکت کردند، اکنون از امکانات خوبی برخوردار هستیم. کشور های دیگر نیز عملا این جهت را انتخاب نموده اند، اگر قرار باشد کرونا مهمان چند ساله جامعه جهانی باشد، لازم میاید که از آموزش مجازی بیشتر استفاده گردد.

بروجردی توضیح داد: به طور کلی ما در دانشگاه ها پس از انقلاب اسلامی یعنی ظرف چهار دهه، تحریم ها را از یک تهدید به فرصت تبدیل نموده ایم. قطعا اگر تحریم ها وجود نداشتند با این میزان شکوفایی علمی روبه رو نبودیم. با این وجود ما از تحریم ها استقبال نمی کنیم و مدعی کشور های تحریم کننده هستیم و اعلام میداریم که آمریکا به صورت غیرقانونی این کار را انجام داده است.

وی ادامه داد: فشار تحریم ها تا حدودی تاثیرات خود را بر روابط علمی کشور ها گذاشته است، اما از آنجایی که عرصه فعالیت دانشگاه ها سیاسی نیست، طبعیتا این فشار ها حداقل تاثیر خود را خواهد گذاشت.

معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در انتها اعلام نمود: سیاست دانشگاه آزاد این است که با محافل علمی کل جهان و کشور هایی که با آن ها تعامل داریم و آن ها را به رسمیت میشناسیم، ارتباط برقرار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1175

به "بروجردی: دانشگاه آزاد 18 هزار دانشجوی بین المللی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروجردی: دانشگاه آزاد 18 هزار دانشجوی بین المللی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید