اینترمیلان 0 -2 رئال مادرید؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان

به گزارش تور استانبول، رئال مادرید پیروز شد در سن سیرو با دو گل اینتر را مغلوب کند.

اینترمیلان 0 -2 رئال مادرید؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید که فصل جاری لیگ قهرمانان را خوب شروع ننموده بود، امشب نیز مانند بازی رفت اینتر را مغلوب نموده و در ایتالیا با دو گل ادن هازارد و رودریگو به فزونی دست یافت. زین الدین زیدان اولین قهرمانی خود در اروپا را با فزونی برابر اتلتیکومادرید در همین ورزشگاه کسب نموده بود.

رئال مادرید بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه پنج و با نفوذ ناچو به محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد پیروز شد دروازه اینتر را باز نموده و تیمش را همان ابتدا پیش اندازد.

در دقیقه 13 لوکاس واسکز از سمت راست اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی او با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقایقی بعد این بار مندی از سمت چپ وارد محوطه شده و در حالیکه خودش موقعت گلزنی داشت، ترجیح داد به واسکز پاس بدهد تا این فرصت از دست برود.

در دقیقه 26 اینتر صاحب یک فرصت ایستگاهی در منطقه مناسبی شد، اما ضربه روملو لوکاکو خیلی خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 29 و روی ارسال مارتین اودگارد از سمت راست که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر ناچو در اختیار سمیر هندانوویچ نهاده شد.

اما در اواخر نیمه اول آرتورو ویدال در یک صحنه روی اعتراضات شدید دو کارت زرد گرفته و از زمین اخراج شد تا در نهایت رئال مادرید با فزونی 0-1 راهی رختکن گردد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اینتر حملات زیادی را روی دروازه رئال مادرید ترتیب می داد، اما مدافعان این تیم به خوبی مقاومت نموده و اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

اما در دقیقه 60 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. ارسال واسکز از سمت راست با ضربه والی و دقیق رودریگو به طاق دروازه اینتر همراه شد و فزونی رئال مادرید دو برابر شد. البته گل به نام اشرف حکیمی ثبت شد.

در دقیقه 69 و با ارسال تماشایی تونی کروس بود که واسکز فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ایوان پریشیچ با حرکت از سمت راست می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئال مادرید با همان دو گل اینتر را شکست داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1271

به "اینترمیلان 0 -2 رئال مادرید؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترمیلان 0 -2 رئال مادرید؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید