اپ استریم ایکس باکس به تلویزیون و مانیتورهای هوشمند سامسونگ می آید

به گزارش تور استانبول، هدف اصلی مایکروسافت توسعه سیستم ایکس باکس و افزایش دسترسی افراد به آن است. به همین علت تمام کوشش خود را خواهد نمود تا به این هدف برسد. در این مدت نیز مایکروسافت پیشرفت زیادی در زمینه گیمینگ ابری و مواردی از این قبیل داشته است. به همین علت هر روز به هدف اصلی خود نزدیک تر می گردد.

اپ استریم ایکس باکس به تلویزیون و مانیتورهای هوشمند سامسونگ می آید

حال این غول دنیای تکنولوژی اعلام نموده که برنامه ایکس باکس (Xbox App) را برای تلویزیون و مانیتورهای هوشمند سامسونگ عرضه خواهد نمود. همینطور اینکه این برنامه در تاریخ 9 تیر (30 ژوئن) در دسترس کاربران خواهد بود. عرضه این برنامه به کاربران این اجازه را خواهد داد تا بیش از 100 بازی را به وسیله اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت (Xbox Game Pass Ultimate) استریم نمایند. به همین علت بازی ها در دسترس افراد بیشتری قرار خواهد گرفت.

نکته جالب حضور فورتنایت در میان فهرست عناوین است. بقیه بازی ها نیازمند اشتراک آلتیمیت هستند. این درحالی است که فورتنایت بدون اشتراک نیز اجرا خواهد شد. فیل اسپنسر (Phil Spencer) در مصاحبه اخیر خود گفت:

در اصل برنامه ایکس باکس به برنامه Samsung Gameing Hub که روی دستگاه ها به صورت پیشفرض وجود دارد، اضافه خواهد شد. به همین علت این پروژه تازه بیشتر یک حالت ادغام دارد. کاربران می توانند به وسیله برنامه خود سامسونگ بسیاری از عناوین گیم پس را تجربه نمایند. البته گفتنی است که این برنامه روی تمام تلویزیون های سامسونگ وجود ندارد. در اصل دستگاه های پشتیبانی نماینده از این پروژه، Neo QLED و QLEDها هستند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2087

به "اپ استریم ایکس باکس به تلویزیون و مانیتورهای هوشمند سامسونگ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ استریم ایکس باکس به تلویزیون و مانیتورهای هوشمند سامسونگ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید