اون: شیوع کرونا در کره شمالی عواقب جدی دارد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از بازدید از یک رزمایش نظامی، درباره احتمال شیوع ویروس کرونا در این کشور هشدار داد و گفت: در صورتیکه گسترش این بیماری مُسری از کنترل خارج شده و به کشور مان وارد شود، عواقبی جدی را با خود به همراه خواهد داشت.

اون: شیوع کرونا در کره شمالی عواقب جدی دارد

رهبر کره شمالی در این خصوص گفت: در مبارزه با فراگیر شدن این بیماری، نباید هیچ مورد استثنایی وجود داشته باشد. هرگونه کانال یا فضایی که از طریق آن ممکن است این بیماری وارد شود باید بسته شده و اقداماتی از قبیل قرنطینه، معاینه و آزمایشات باید تقویت شوند.

این در حالیست که با تأیید 594 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی ٬ شمار مبتلایان به این ویروس در کشور به دو هزار 931 نفر رسیده است.

از سوی دیگر دست کم 10 هزار سرباز کره جنوبی هم اینک قرنطینه شده اند و آمار قربانیان ویروس کرونا در کره جنوبی 13 نفر اعلام شده است.

ویروس کرونا تا به امروز در 40 کشور جهان شیوع یافته است. گفته می شود، منشأ این ویروس از استان هوبی چین است و تا به امروز حدود 80 هزار نفر به آن مبتلا شده و بیش از دو هزار و 800 نفر بر اثر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 835

به "اون: شیوع کرونا در کره شمالی عواقب جدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون: شیوع کرونا در کره شمالی عواقب جدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید