سال جاری گرد وغبار نداریم

به گزارش تور استانبول، مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت:سال جاری به دلیل افزایش پوشش گیاهی و بارش ها شاهد کاهش وقوع پدیده گرد و غبار در کشور خواهیم بود.

سال جاری گرد وغبار نداریم

علی طهماسبی مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار ، درباره احتمال وقوع گرد و غبار در فصل پاییز اظهار کرد:سال جاری به دلیل افزایش بارش ها و رویش علف ها در مناطق مختلف به خصوص در جنوب کشورشاهد کاهش پدیده گرد و غبار بودیم.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز پدیده گرد وغبار را شاهد نخواهیم بود، گفت:خوشبختانه با تدابیر و برنامه هایی که از چندسال گذشته تدوین و اجرا شد مسائل عمده از جمله گرد و غبار در جنوب شرق و غرب کشور کاهش یافته است.

طهماسبی با اشاره به این که پوشش گیاهی تاثیر خوبی بر کاهش و جلوگیری از وقوع پدیده گرد و غبار دارد، اضافه کرد:نمی توانیم برای فصل پاییز پیش بینی کنیم که شاهد وقوع پدیده گرد و غبار نباشیم، اما جنوب شرق کشور در پاییز گردو غبار نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: احتمال وقوع پدیده گرد وغبار در جنوب غرب کشور در فصل پاییز وجود دارد.

مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت:در جنوب شرق کشور نیز از اردیبهشت ماه تا به امروز و حتی در مهرماه گرد و غبار نداریم و سال جاری سال خوبی برای این مناطق خواهد بود.

کاهش60درصدی آلودگی هوای کلانشهرها/ هزینه 370 میلیون دلاری برای تثبیت گرد و غبار

توافق محیط زیست با وزارت نیرو برای دریافت حق آبه تالاب ها تا انتها سال

بشر عاملی برای تشدید بیابان زایی/ ایران در فرسایش خاک رتبه اول را دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1211

به "سال جاری گرد وغبار نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری گرد وغبار نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید