ادعای جنجالی؛ یاری داور به فغانی گفت ارسلان را اخراج کن!

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران: با وجود آنکه چندین روز از بازی دربی 96 گذشته و استقلال در این بازی حساس که در جام حذفی برگزار گردید، پیروز به شکست رقیب دیرینه شد، ولی هنوز واکنش ها نسبت به آن ادامه دارد.

ادعای جنجالی؛ یاری داور به فغانی گفت ارسلان را اخراج کن!

به گزارش خبرنگاران، یکی از صحنه های بحث برانگیز آن بازی خطای ارسلان مطهری، مهاجم استقلال، روی فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس، در همان دقایق نخست بازی بود. خطایی که به زعم پرسپولیسی ها شدید بود و علیرضا فغانی، داور بازی، باید بازیکن استقلال را اخراج می کرد.

فغانی، اما بدون اینکه کارتی به بازیکن استقلال نشان دهد از کنار آن صحنه عبور کرد. این داور، اما بعد از بازی در مصاحبه ای گفت که اشتباه نموده است و باید به ارسلان مطهری کارت زرد نشان می داده است. پرسپولیسی ها، اما با صدور بیانیه ای ومقایسه این خطا با مشابه خارجی اش، همچنان روی اشتباه فغانی تاکید کردند و ازاین نوشتند که بازیکن استقلال باید اخراج می شده است.

حالا به همین دلیل، روزنامه خبر ورزشی امروز خبری منتشر نموده که در آن نوشته بازیکنان پرسپولیس ادعا نموده اند یاری داوری که صحنه را دیده، به وسیله گوشی به علیرضا فغانی گفته ارسلان مطهری را اخراج کند! موضوعی که با بی تفاوتی این داور روبرو شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1730

به "ادعای جنجالی؛ یاری داور به فغانی گفت ارسلان را اخراج کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی؛ یاری داور به فغانی گفت ارسلان را اخراج کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید