تور اروپا ارزان: اتحادیه اروپا از تیک تاک تحقیق می نماید

به گزارش تور استانبول، رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپا درباره تولید اطلاعات کاربران نوجوان و کودک و بعلاوه انتقال داده های کاربران اروپایی به چین در اپ تیک تاک تحقیقاتی انجام می دهد.

تور اروپا ارزان: اتحادیه اروپا از تیک تاک تحقیق می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کمیسیون حفاظت از اطلاعات ایرلند اتحادیه اروپا تحقیقاتی درباره اپلیکیشن چینی تیک تاک شروع نموده است.

نخستین موضوع تحقیق این رگولاتور به تولید داده های شخصی در تیک تاک برای کاربران کمتر از 18 سال و اقدامات تأیید سن افراد برای کاربران کمتر از 13 سال است.

دومین موضوع مورد آنالیز در تحقیقات از این شبکه اجتماعی مربوط به انتقال داده های خصوصی کاربران به چین و اطاعت شرکت از قوانین اتحادیه اروپا در مورد انتقال این داده ها به کشورهایی خارج از منطقه است.

البته در پی نقدها از تیک تک برای حفاظت از بچه ها در مقابل تبلیغات پنهان و محتوای نامناسب، این پلتفرم در ماه آگوست اعلام نمود قابلیت های کنترل های حریم خصوصی سختگیرانه تری برای نوجوانان وضع می نماید. این شبکه اجتماعی که به بایت دنس چین تعلق دارد به سرعت میان نوجوانان سراسر دنیا محبوب شده است.

کمیسیون حفاظت از اطلاعات ایرلند که در حقیقت رگولاتور بسیاری از شرکت های عظیم اینترنتی دنیا در اروپا است، می تواند در صورت مشاهده تخلف جریمه ای تا 4 درصد از عایدی دنیای شرکت را وضع کند. رگولاتور مذکور در اوایل ماه جاری میلادی جریمه ای 265.64 میلیون دلاری برای واتس اپ معین کرد. این جریمه به تحقیقاتی مربوط بود که در سال 2018 میلادی و برای آنالیز نقض مقررات عمومی حفاظت از اطلاعات اتحادیه اروپا (GDPR) اجرا شده بود.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1784

به "تور اروپا ارزان: اتحادیه اروپا از تیک تاک تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: اتحادیه اروپا از تیک تاک تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید