آرژانتین رقیبش را گلبارن کرد ، شب طوفانی مسی در جشنواره گل قهرمان جام جهانی

به گزارش تور استانبول، تیم ملی آرژانتین در دیداری محبت آمیز پیروز شد تیم ملی کوراسائو را با نتیجه سنگین شکست دهد.

آرژانتین رقیبش را گلبارن کرد ، شب طوفانی مسی در جشنواره گل قهرمان جام جهانی

به گزارش خبرنگاران تیم ملی آرژانتین که در اولین بازی محبت آمیز خود بعد از فتح جام جهانی 2022 با دو گل از سد پاناما گذشته بود بامداد امروز مقابل کوراسائو به میدان رفت و پیروز شد این تیم را با نتیجه پر گل 7-0 شکست دهد. لیونل مسی با زدن سه گل، ستاره تیمش در این ملاقات بود.

در دقیقه سه لائورتا مارتینز روی پاس لیونل مسی می توانست گلزنی کند اما در باز کردن دروازه خالی حریف ناکام بود تا یک موقعیت بسیار خوب از دست برود.

بازیکنان آرژانتین با پرس سنگین خود اجازه خروج بازیکنان کوراسائو از نیمه خودی را نمی دادند و روی یکی از همین پرس ها توپ به لیونل مسی رسید و این بازیکن در دقیقه 20 بعد از دریبل یک مدافع حریف از داخل محوطه جریمه با ضربه ای کات دار گلزنی کرد.

دو دقیقه بعد از گل اول مسی، روی یک ضربه کرنر و ضربه سر انزو فرناندز می رفت دروازه کوراسائو دوباره باز گردد اما مدافع این تیم توپ را روی خط دروازه دور کرد. نیکولاس گونزالس با پرشی بلند و یک ضربه سر دقیق، ریباند این توپ را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

بازی طوفانی شاگردان لیونل اسکالونی ادامه داشت و آنها در دقیقه 33 به گل سوم دست یافتند. گونزالس، زننده گل دوم آرژانتین، با یک پاس دقیق مسی را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه ای کات دار به گوشه دروازه نتیجه را 3-0 کند.

مسی دو دقیقه بعد از گل سوم تیمش این بار در نقش سازنده گل ظاهر شده و در شلوغی محوطه جریمه کوراسائو یک پاس رو به عقب به انزو فرناندز داد تا این بازیکن با شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه نتیجه را 4-0 کند. لیونل مسی پیش از سرانجام بازی پنجمین گل تیمش را هم در دقیقه 37 در یک موقعیت تک به تک زد تا در همان 45 دقیقه نخست هت تریک خود را کامل کند.

آرژانتین در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و اجازه هیچ کار خاصی به کوراسائو نداد. به علت برخورد توپ به دست کوکو مارتینا در دقیقه 78 یک ضربه پنالتی برای البی سلسته اعلام شد که آنخل دی ماریا پشت این ضربه ایستاده و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

قهرمان جام جهانی تا پیش از سرانجام نیمه دوم یک گل دیگر هم به کوراسائو زد تا به پیروزی 7-0 دست پیدا کند. گل آخر این تیم را گونزالو مونتیل در دقیقه 87 در دهانه دروازه روی پاس در عرض زیبای پائولو دیبالا به ثمر رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2218

به "آرژانتین رقیبش را گلبارن کرد ، شب طوفانی مسی در جشنواره گل قهرمان جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتین رقیبش را گلبارن کرد ، شب طوفانی مسی در جشنواره گل قهرمان جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید