آرامی: کوتاهى هایى در زمینه رسیدگى به احتیاج مستضعفان در بخش مسکن انجام شده

به گزارش تور استانبول، نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در زمینه رسیدگى به احتیاج مستضعفان در بخش مسکن کوتاهى کردیم و اگر این کوتاهى رخ نمى داد، امثال زن بندرعباسى و آسیه پناهى مجبور نبودند در آلونک چندمتری ساکن شوند.

آرامی: کوتاهى هایى در زمینه رسیدگى به احتیاج مستضعفان در بخش مسکن انجام شده

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

منصور آرامى، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شوراى اسلامى در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در مورد ورود نمایندگان به تخلفات حوزه زمین خوارى و ساحل خوارى و... گفت: نمایندگان مجلس به تمام مسائل مربوط به زمین خوارى و ساحل خوارى و... ورود مى نمایند و به محض اطلاع از بروز چنین تخلفاتى، مانع ادامه آن مى شوند.

آرامى اضافه نمود: در جریان زمین خوارى و ساحل خوارى هایى که در بندرعباس هم اتفاق افتاده، همیشه پیگیر ممانعت از ادامه آن بودیم و حتى به این مسائل ورود کردیم و به بحث هاى فاضلاب بندرعباس هم ورود داشتیم و اینطور نبوده که نسبت به این مسائل بى تفاوت باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شوراى اسلامى در مورد ماجراى تخریب آلونک چند مترى زن سرپرست خانوار بندرعباسى ابراز کرد: در جریان تخریب این آلونک هنوز تعیین نیست که مقصران و خاطیان اصلى چه کسانى بودند و ما هم به آن ورود کردیم. درست اصل که این آلونک غیرقانونى بنا شده و باید تخریب مى شد، اما نقد ما به نحوه تخریب و شرایط آن است چرا که قبل از تخریب باید چاره اى براى اسکان این خانوار اندیشیده مى شد و نوع رفتار عوامل اجرائیات شهردارى هم در زمان تخریب مورد نقد جدى است.

وى گفت: چند ماهى مى گردد که موضوع لزوم اصلاح در قانون شهردارى ها را مطرح کردیم و پیگیر آن هستیم. در این جریان، تعیین است که یکى از مسائل شهردارى ها، عدم آموزش نیروهاى اجرائیات و اجراى دقیق دستورات کمیسیون ماده 100 است که احتیاج به اصلاحاتى هم دارد.

آرامى ادامه داد: باید قبول کنیم که در زمینه رسیدگى به احتیاج مستضعفان در بخش مسکن کوتاهى کردیم و اگر این کوتاهى رخ نمى داد، امثال زن بندرعباسى و آسیه پناهى مجبور نبودند در آلونک چندمتری ساکن شوند و در بدترین شرایط روزگار سپرى نمایند.

وى ابراز کرد: طرحى با عنوان جهش فراوری مسکن در دست بررسى داریم و فوریت آن هم در مجلس تصویب شده و با اجرایى شدن آن قطعا بخش زیادى از مسائل مسکن مستضعفان حل مى گردد. به این نحو که اگر سالانه 1 میلیون مسکن متناسب با احتیاج کشور ساخته گردد، می توانیم احتیاج این قشر را برطرف کنیم و دیگر شاهد اسکان مستضعفان در آلونک هاى چندمترى غیرقانونى نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1325

به "آرامی: کوتاهى هایى در زمینه رسیدگى به احتیاج مستضعفان در بخش مسکن انجام شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامی: کوتاهى هایى در زمینه رسیدگى به احتیاج مستضعفان در بخش مسکن انجام شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید