آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند

به گزارش تور استانبول، صمیمی فر گفت: پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در حال اجرا است و ساخت 20 هزار واحد فروش اقساطی به زودی شروع می گردد.

آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

پدرام صمیمی فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه در برنامه طرح اقدام ملی مسکن ساخت 200 هزار واحد مسکونی در 18 شهر جدید در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در شهر جدید پرند ساخت واحد های طرح اقدام ملی در قالب دو بخش در دستور کار قرار گرفته است و در بخش فروش اقساطی ساخت 20 هزار واحد مسکونی را تعهد نموده ایم.

صمیمی فر شرح داد: در شهر پرند واحد های طرح اقدام ملی مسکن در قالب فروش اقساطی و همچنین ثبت نام برای واحد های 88 هکتاری و 130 هکتاری در نظر گرفته شده و بخشی از ساخت این واحد ها را شروع نموده ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند اضافه نمود: ثبت نام واحد های فروش اقساطی را شروع نموده ایم و در 2 مرحله ثبت نامی که برای طرح اقدام ملی مسکن انجام شد در پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول حدود 9 هزار و 600 واحد متقاضیانشان واجد صلاحیت شدند و در همان ماه های ابتدایی از متقاضیان برای تشکیل پرونده دعوت شد.

او شرح داد: متقاضیان مرحله اول تا دو ماه پیش در حال تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات خود بودند، اما متأسفانه با ورود ویروس کرونا فعالیت کارگزاری متوقف شد و ما از سیزدهم اسفند ماه مراحل تشکیل پرونده را متوقف نموده ایم.

صمیمی فر اضافه نمود: از اواخر اسفند ماه سال گذشته هم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را شروع کردیم و در این دوره هم حدود 20 هزار نفر برای فروش اقساطی ثبت نام نموده اند که هنوز پالایش اطلاعات متقاضیان را تکمیل ننموده ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه بخش دیگری از واحد های طرح اقدام ملی مسکن در پرند در قالب پروژه های 88 هکتاری و 130 هکتاری با مشارکت بخش ها و دستگاه های مختلف در حال اجرا است، گفت: در پروژه 88 هکتاری ساخت 3 هزار و 420 واحد مسکونی کلید خورده و در پروژه 130 هکتاری هم ساخت 4 هزار واحد مسکونی شروع شده است.

او اضافه نمود: در پروژه 130 هکتاری با توجه به تفاهم نامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع برای بنیاد تعاون قرارداد منعقد شده احداث این واحد ها برای متقاضیان این بخش شروع شده است.

صمیمی فر تأکید کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر شده که بنیاد تعاون احداث واحد های مسکونی و همچنین خدمات رفاهی و محله ای از جمله مسجد، مراکز تجاری، درمانی و پارک را در قالب یک پکیج در این محدوده احداث کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند شرح داد: در پروژه 88 هکتاری هم بخشی از پروژه توسط شهرداری مجوز گرفته شده و ساخت حدود 460 واحد از این محدوده اجرا شده و برای سایر واحد ها هم در مرحله انعقاد قرارداد با شرکاء و دریافت پروانه برای ساخت هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 801

به "آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید